Eyüpsultan'da Gaz Zehirlenmesi: 6 Kişi Hastaneye Kaldırıldı
Bu görsel yapay zeka teknolojileri kullanılarak oluşturulmuştur. Görsel haber içeriğini temsil etmek amacıyla hazırlanmıştır.
- Eyüpsultan'da bir pastanede müşteriler rahatsızlanınca sağlık ekipleri çağrıldı.
- Sağlık ekipleri yoğun gaz kokusu fark edince itfaiye, polis ve doğal gaz firmasına haber verdi.
- Karbonmonoksit gazından zehirlendikleri şüphesiyle 6 kişi hastaneye kaldırıldı.
- Pastanenin bulunduğu 4 katlı bina tedbir amacıyla boşaltıldı.
- Doğal gaz firması ve itfaiye ekipleri iş yerinde inceleme başlattı.
Eyüpsultan'da bir pastanede karbonmonoksit gazı zehirlenmesi şüphesiyle 6 kişi hastaneye kaldırıldı. Olay, Yeni Mahalle Reşadiye Caddesi'ndeki bir pastanede meydana geldi.
Müşterilerin rahatsızlanması üzerine iş yerine sağlık ekipleri sevk edildi. Sağlık görevlileri, içeride yoğun gaz kokusu tespit edince durumu itfaiye, polis ve doğal gaz firması ekiplerine bildirdi.
Pastanedeki 6 kişi, karbonmonoksit gazından zehirlendikleri şüphesiyle ambulanslarla hastaneye kaldırıldı. Ayrıca, pastanenin bulunduğu 4 katlı bina tedbir amacıyla tamamen boşaltıldı. Doğal gaz firması ve itfaiye ekipleri, iş yerinde inceleme çalışmalarına başladı.
Okuyucu Değerlendirmesi
Bu haber hakkındaki düşüncelerinizi ve analizlerinizi paylaşın. Görüşleriniz diğer okurlara rehberlik eder.
Haber Size Ne Hissettirdi?
İçerik Analizi
Haberin kalitesini ve tarafsızlığını değerlendirin.