Hürmüz Boğazı'ndan 11 Türk Gemisi Güvenli Şekilde Ayrıldı
Bu görsel yapay zeka teknolojileri kullanılarak oluşturulmuştur. Görsel haber içeriğini temsil etmek amacıyla hazırlanmıştır.
- 21 Haziran sabahı itibarıyla 11 Türk sahipli gemi Hürmüz Boğazı'ndan güvenli şekilde ayrıldı.
- Basra Körfezi'nde hâlâ 7 gemi bulunuyor.
- Bu gemilerde toplam 177 Türk vatandaşı görev yapıyor.
- Kalan gemilerden sadece biri Türk bayrağı taşıyor.
- Bakan Uraloğlu, bölgedeki gelişmeleri yakından takip ettiğini belirtti.
Ulaştırma ve Altyapı Bakanı Abdulkadir Uraloğlu, Hürmüz Boğazı ve Basra Körfezi'ndeki son duruma ilişkin açıklama yaptı. Bakan Uraloğlu, 11 Türk gemisinin bölgeden güvenli şekilde ayrıldığını duyurdu.
Bakan Uraloğlu yaptığı açıklamada şu ifadeleri kullandı: "Hürmüz Boğazı ve Basra Körfezi'ndeki gelişmeleri anbean takip ediyor, bölgedeki gemiler ve vatandaşlarımızla sürekli temas halinde bulunuyoruz. Son olarak 21 Haziran sabahı 2 gemimizin terkiyle birlikte savaşın başlangıcından bu yana Türk sahipli 11 gemimiz Hürmüz Boğazı'nı güvenli şekilde geçerek körfezden ayrıldı. Hürmüz Boğazı ve Basra Körfezi'nde bulunan toplam 7 gemide 177 vatandaşımız görev yaparken, söz konusu gemilerden biri Türk bayrağı taşıyor. Her koşulda vatandaşlarımızın ve gemilerimizin güvenliği için gerekli tüm tedbirleri almaya devam ediyoruz."
Okuyucu Değerlendirmesi
Bu haber hakkındaki düşüncelerinizi ve analizlerinizi paylaşın. Görüşleriniz diğer okurlara rehberlik eder.
Haber Size Ne Hissettirdi?
İçerik Analizi
Haberin kalitesini ve tarafsızlığını değerlendirin.