İstanbul Valiliği LGBT Barını Kapattı
Bu görsel yapay zeka teknolojileri kullanılarak oluşturulmuştur. Görsel haber içeriğini temsil etmek amacıyla hazırlanmıştır.
- İstanbul Valiliği, Beyoğlu'ndaki bir LGBT barını mevzuata aykırılık gerekçesiyle kapattı.
- Bar, 8 Temmuz'da kruvaziyer gemisiyle İstanbul'a gelecek LGBT turistleri ağırlamayı planlıyordu.
- Sosyal medya tepkilerinin ardından etkinliğin organizatörü hesaplarını kapattı.
- Valilik, denetimler sonucu barın faaliyetlerine son verildiğini açıkladı.
Bir kruvaziyer gemisinin İstanbul'a getireceği LGBT turistler, kamuoyunda tartışmalara yol açtı. Sosyal medyada yoğun tepkiler üzerine İstanbul Valiliği harekete geçti.
Valilik tarafından yapılan denetimler sonucunda, Beyoğlu İlçesi Cihangir Mahallesi'nde faaliyet gösteren Tek Yön adlı bar işletmesi, mevzuata aykırı uygulamaları nedeniyle Beyoğlu Kaymakamlığı tarafından kapatıldı.
Valilik açıklamasında, "Yaptırılan denetimlerde Beyoğlu İlçesi Cihangir Mahallesi'nde faaliyet gösteren Tek Yön adlı bar işletmesi, mevzuata aykırı uygulama ve işlemleri nedeniyle Beyoğlu Kaymakamlığı tarafından kapatılmıştır." ifadesine yer verildi.
Öte yandan, söz konusu etkinliğin organizatörü Mustafa Doğan Yılmaz, sosyal medyada yükselen tepkilerin ardından hesaplarını kapatarak kayıplara karıştı. "Tek Yön İstanbul" adlı LGBT barı, 8 Temmuz'da bir gemiyle İstanbul'a gelecek binlerce LGBT bireyini ağırlayacağını duyurmuştu.
Okuyucu Değerlendirmesi
Bu haber hakkındaki düşüncelerinizi ve analizlerinizi paylaşın. Görüşleriniz diğer okurlara rehberlik eder.
Haber Size Ne Hissettirdi?
İçerik Analizi
Haberin kalitesini ve tarafsızlığını değerlendirin.