Kentucky'deki Sel Felaketinde 4 Kişi Öldü
Bu görsel yapay zeka teknolojileri kullanılarak oluşturulmuştur. Görsel haber içeriğini temsil etmek amacıyla hazırlanmıştır.
- Kentucky'de şiddetli yağışlar sel felaketine yol açtı.
- En az 4 kişi hayatını kaybetti.
- Madison ve Jackson bölgelerinde ölümler meydana geldi.
- Bazı bölgelere ulaşılamıyor, arama kurtarma çalışmaları sürüyor.
- Bullitt bölgesinde toprak kayması nedeniyle tahliyeler başladı.
ABD Ulusal Hava Durumu Servisi, Kentucky ve Indiana bölgeleri için ani sel uyarısı yayımladı.
Kentucky Valisi Andy Beshear, sosyal medya hesabından yaptığı açıklamada, şiddetli yağışlar nedeniyle oluşan sellerde Madison ve Jackson bölgelerinde 4 kişinin hayatını kaybettiğini duyurdu. Vali, eyalette 12 yolun kullanılamaz hale geldiğini belirterek, bölge sakinlerini dikkatli olmaya ve özellikle gece saatlerinde araç kullanmamaya çağırdı.
Madison bölgesi yetkililerinden Carlos Coyle, selde mahsur kalanların kurtarılması için çalışmaların sürdüğünü, bazı bölgelere henüz ulaşılamadığını ifade etti. Bullitt bölgesinde ise acil durum yetkilileri, meydana gelen toprak kayması nedeniyle bölge sakinlerine tahliye talimatı verdi.
Okuyucu Değerlendirmesi
Bu haber hakkındaki düşüncelerinizi ve analizlerinizi paylaşın. Görüşleriniz diğer okurlara rehberlik eder.
Haber Size Ne Hissettirdi?
İçerik Analizi
Haberin kalitesini ve tarafsızlığını değerlendirin.