Fenerbahçe Taraftarı Önünde Antrenman Yaptı
Bu görsel yapay zeka teknolojileri kullanılarak oluşturulmuştur. Görsel haber içeriğini temsil etmek amacıyla hazırlanmıştır.
- Fenerbahçe, yeni sezon hazırlıklarına taraftara açık antrenmanla devam etti.
- Düzce Topuk Yaylası'ndaki idmanı yaklaşık 6 bin taraftar izledi.
- Antrenmanda oyuncular çift kale maç yaparken, bazı oyuncular hafif sakatlıklar nedeniyle bireysel çalıştı.
- Antrenman sonrası teknik ekip ve futbolcular taraftarlarla fotoğraf çekilip imza dağıttı.
- Teknik direktör İsmail Kartal ve kaptanlar, taraftarın şampiyonluk beklentisine vurgu yaptı.
Fenerbahçe, yeni sezon hazırlıkları kapsamında taraftara açık bir antrenman gerçekleştirdi. Teknik direktör İsmail Kartal yönetiminde Düzce'deki Topuk Yaylası Tesisleri'nde yapılan idmanı yaklaşık 6 bin sarı-lacivertli taraftar izledi.
Isınma ve koşuyla başlayan antrenman, 5'e 2 çalışması ve yarı sahada çift kale maçla devam etti. İdman, soğuma hareketleriyle sona erdi. Milan Skriniar antrenmanın ilk bölümünde takımla çalışırken, Rodrigo Becao ve Marco Asensio hafif sakatlıkları nedeniyle bireysel çalışma yaptı. Antrenman sırasında ağrı hisseden Anderson Talisca ise çalışmayı bırakarak yedek kulübesine geçti.
Antrenmanın ardından futbolcular ve teknik ekip, taraftarların yanına giderek fotoğraf çektirdi ve forma ile çeşitli ürünleri imzaladı.
Teknik direktör İsmail Kartal ve takım kaptanları Mert Hakan Yandaş, Milan Skriniar ve Fred Rodrigues, antrenman öncesinde oyunculara hitap etti. Konuşmalarda, taraftarın uzun yıllardır şampiyonluk hasreti çektiği ve bu sezon birlikte mücadele edilmesi gerektiği vurgulandı.
Okuyucu Değerlendirmesi
Bu haber hakkındaki düşüncelerinizi ve analizlerinizi paylaşın. Görüşleriniz diğer okurlara rehberlik eder.
Haber Size Ne Hissettirdi?
İçerik Analizi
Haberin kalitesini ve tarafsızlığını değerlendirin.