Gündem

Avcılar TEM Otoyolu'nda Yanan Araç Kullanılamaz Hale Geldi

28 Haziran 2026 - 22:53 Yazar: Editör Masası
1 dk okuma 24
Avcılar TEM Otoyolu'nda Yanan Araç Kullanılamaz Hale Geldi
İstanbul Avcılar'da TEM Otoyolu'nda seyir halindeki bir otomobil aniden alev aldı. Yangın itfaiye ekiplerince söndürülürken araç tamamen kullanılamaz hale geldi.

İstanbul Avcılar'da TEM Otoyolu Edirne istikametinde akşam saatlerinde seyir halinde olan bir otomobilde henüz belirlenemeyen bir nedenle yangın çıktı. Sürücü, aracından duman yükseldiğini fark edince hemen sağ şeride park ederek araçtan indi.

İhbar üzerine olay yerine itfaiye, polis ve sağlık ekipleri sevk edildi. Yangın, kısa sürede otomobili tamamen sararken alevler yol kenarındaki ağaçlık alana da sıçradı.

İtfaiye ekiplerinin müdahalesiyle kontrol altına alınan yangın söndürüldü. Ancak yangın sonucunda otomobil kullanılamaz hale geldi. Olayla ilgili soruşturma başlatıldı.

Okuyucu Değerlendirmesi

Bu haber hakkındaki düşüncelerinizi ve analizlerinizi paylaşın. Görüşleriniz diğer okurlara rehberlik eder.

Haber Size Ne Hissettirdi?

İçerik Analizi

Haberin kalitesini ve tarafsızlığını değerlendirin.

%0
%0
%0
%0
%0
%0

Bu haberle ilgili bir sorun mu fark ettiniz? Bildiriminiz yasal ve editoryal ekiplerimizce incelenecektir.

0 / 2000

Bildiriminiz gönderiliyor, lütfen bekleyin...