Avcılar TEM Otoyolu'nda Yanan Araç Kullanılamaz Hale Geldi
- Avcılar TEM Otoyolu'nda bir otomobil alev aldı.
- Sürücü aracı sağ şeride park edip indi.
- Yangın itfaiye ekiplerince söndürüldü.
- Araç kullanılamaz hale geldi.
- Yangın ağaçlık alana da sıçradı.
İstanbul Avcılar'da TEM Otoyolu Edirne istikametinde akşam saatlerinde seyir halinde olan bir otomobilde henüz belirlenemeyen bir nedenle yangın çıktı. Sürücü, aracından duman yükseldiğini fark edince hemen sağ şeride park ederek araçtan indi.
İhbar üzerine olay yerine itfaiye, polis ve sağlık ekipleri sevk edildi. Yangın, kısa sürede otomobili tamamen sararken alevler yol kenarındaki ağaçlık alana da sıçradı.
İtfaiye ekiplerinin müdahalesiyle kontrol altına alınan yangın söndürüldü. Ancak yangın sonucunda otomobil kullanılamaz hale geldi. Olayla ilgili soruşturma başlatıldı.
Okuyucu Değerlendirmesi
Bu haber hakkındaki düşüncelerinizi ve analizlerinizi paylaşın. Görüşleriniz diğer okurlara rehberlik eder.
Haber Size Ne Hissettirdi?
İçerik Analizi
Haberin kalitesini ve tarafsızlığını değerlendirin.