Gündem

Silifke Belediye Başkanı ve 18 Şüpheli Adliyeye Sevk Edildi

22 Haziran 2026 - 10:22 Yazar: Editör Masası
1 dk okuma 13
Silifke Belediye Başkanı ve 18 Şüpheli Adliyeye Sevk Edildi
Yapay Zeka Bilgilendirmesi

Bu görsel yapay zeka teknolojileri kullanılarak oluşturulmuştur. Görsel haber içeriğini temsil etmek amacıyla hazırlanmıştır.

Silifke Belediyesi’ndeki usulsüzlük soruşturmasında gözaltına alınan 19 kişiden biri olan Belediye Başkanı Mustafa Turgut ve diğer 18 şüpheli, bu sabah adliyeye sevk edildi. Şüpheliler, 'örgüt kurma', 'ihaleye fesat karıştırma' ve 'rüşvet' suçlamalarıyla karşı karşıya.

Silifke Cumhuriyet Başsavcılığı, belediyedeki ihbarlar ve deliller doğrultusunda geniş kapsamlı bir soruşturma başlattı. Soruşturmada, belediye ihalelerinde, doğrudan temin alımlarında ve imar işlemlerinde usulsüzlük yapıldığı, ayrıca vatandaşlardan haksız menfaat talep edildiği iddiaları araştırıldı.

Savcılıkça yürütülen çalışmalarda; tanık ifadeleri, HTS ve PTS kayıtları, banka hareketleri ve teknik incelemeler değerlendirildi. Elde edilen bulgular üzerine 19 Haziran'da düzenlenen operasyonda aralarında Belediye Başkanı Mustafa Turgut’un da bulunduğu 19 kişi gözaltına alındı. Gözaltına alınanlar arasında belediye yöneticileri, personel ve belediye ile iş yapan şirket yetkilileri de yer aldı.

Jandarmadaki işlemlerin ardından şüpheliler, bu sabah adliyeye sevk edildi. Şüpheliler, suç işlemek amacıyla örgüt kurma, ihaleye fesat karıştırma ve rüşvet suçlamalarıyla yargılanacak.

Okuyucu Değerlendirmesi

Bu haber hakkındaki düşüncelerinizi ve analizlerinizi paylaşın. Görüşleriniz diğer okurlara rehberlik eder.

Haber Size Ne Hissettirdi?

İçerik Analizi

Haberin kalitesini ve tarafsızlığını değerlendirin.

%0
%0
%0
%0
%0
%0

Bu haberle ilgili bir sorun mu fark ettiniz? Bildiriminiz yasal ve editoryal ekiplerimizce incelenecektir.

0 / 2000

Bildiriminiz gönderiliyor, lütfen bekleyin...