Gündem

Başkan Erdoğan, İran Cumhurbaşkanı Pezeşkiyan ile Görüştü

22 Haziran 2026 - 19:51 Yazar: Editör Masası
1 dk okuma 11
Başkan Erdoğan, İran Cumhurbaşkanı Pezeşkiyan ile Görüştü
Yapay Zeka Bilgilendirmesi

Bu görsel yapay zeka teknolojileri kullanılarak oluşturulmuştur. Görsel haber içeriğini temsil etmek amacıyla hazırlanmıştır.

Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan, İran Cumhurbaşkanı Mesud Pezeşkiyan ile bir telefon görüşmesi gerçekleştirdi. İkili ilişkiler ve bölgesel gelişmelerin ele alındığı görüşmede Erdoğan, ABD-İran mutabakatından duyduğu memnuniyeti dile getirdi ve barış sürecine destek sözü verdi.

Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan, İran Cumhurbaşkanı Mesud Pezeşkiyan ile bir telefon görüşmesi gerçekleştirdi. Görüşmede Türkiye-İran ikili ilişkileri ile bölgesel ve küresel gelişmeler ele alındı.

Erdoğan, görüşmede İran ile ABD arasında varılan mutabakatın memnuniyet verici olduğunu belirterek, "Türkiye olarak sürecin barışla sonuçlanması için elimizden gelen desteği sağlayacağız. Müzakereleri sabote etmek isteyenlere karşı dikkatli davranmak önemlidir." ifadelerini kullandı.

Cumhurbaşkanı Erdoğan, yeni dönemde bölgesel barışı güçlendirecek adımlar atmanın önemli ve gerekli olduğunu vurguladı. Türkiye'nin bu doğrultuda çalışacağını belirten Erdoğan, Türkiye ile İran arasındaki ticari, mali ve enerji iş birliğini geliştirmek için adımlar atmayı sürdüreceklerini ifade etti.

Okuyucu Değerlendirmesi

Bu haber hakkındaki düşüncelerinizi ve analizlerinizi paylaşın. Görüşleriniz diğer okurlara rehberlik eder.

Haber Size Ne Hissettirdi?

İçerik Analizi

Haberin kalitesini ve tarafsızlığını değerlendirin.

%0
%0
%0
%0
%0
%0

Bu haberle ilgili bir sorun mu fark ettiniz? Bildiriminiz yasal ve editoryal ekiplerimizce incelenecektir.

0 / 2000

Bildiriminiz gönderiliyor, lütfen bekleyin...