Sivasspor’da Kongrede Yine Aday Çıkmadı
Bu görsel yapay zeka teknolojileri kullanılarak oluşturulmuştur. Görsel haber içeriğini temsil etmek amacıyla hazırlanmıştır.
- Sivasspor'un olağan genel kurulunda ikinci kez başkan adayı çıkmadı.
- Divan Başkanı Ali Yavuz, başkan adayı bulma çalışmaları hakkında bilgi verdi.
- Ali Yavuz, Sivasspor'un sahipsiz olmadığını ve kısa sürede yönetimin oluşacağını belirtti.
- Yavuz, yarın vali ile görüşerek yol haritası belirleyeceklerini söyledi.
1. Lig ekiplerinden Sivasspor'da olağan genel kurul bugün gerçekleştirildi. Divan Başkanı Ali Yavuz, başkan adayı bulma çalışmaları hakkında bilgi verdi. Genel kurulda başkanlık için herhangi bir aday çıkmadı.
Kongrede konuşan Ali Yavuz, şunları söyledi: "Yoğun bir mesai harcadık. Bunun yanı sıra birçok iş insanı bize katkı sağladı. Yönetimde yer alabilmek adına birçok isimle görüştük. Ama burada en önemli olay başkanın seçilmesidir. Sivasspor sahipsiz değildir. Mutlaka bir yönetim oluşacaktır. Valimiz ile yarın görüşeceğiz. Valimiz ile alacağımız karar doğrultusunda hareket edeceğiz. Çok kısa süre içerisinde çözeceğiz."
Okuyucu Değerlendirmesi
Bu haber hakkındaki düşüncelerinizi ve analizlerinizi paylaşın. Görüşleriniz diğer okurlara rehberlik eder.
Haber Size Ne Hissettirdi?
İçerik Analizi
Haberin kalitesini ve tarafsızlığını değerlendirin.