Hürmüz Boğazı'nda 11 Türk Gemisi Güvenli Geçiş Yaptı
Bu görsel yapay zeka teknolojileri kullanılarak oluşturulmuştur. Görsel haber içeriğini temsil etmek amacıyla hazırlanmıştır.
- Bakan Uraloğlu, Hürmüz Boğazı'nda 11 Türk gemisinin güvenli geçiş yaptığını duyurdu.
- 21 Haziran sabahı 2 gemi daha bölgeden ayrıldı.
- Bölgede 7 gemide 177 Türk vatandaşı görev yapıyor.
- Gemilerden biri Türk bayrağı taşıyor.
- Güvenlik tedbirleri sürdürülüyor.
Ulaştırma ve Altyapı Bakanı Abdulkadir Uraloğlu, Hürmüz Boğazı ve Basra Körfezi'ndeki gelişmelere ilişkin sosyal medya hesabından bir açıklama yaptı. Bakan, bölgedeki durumun anlık olarak takip edildiğini ve vatandaşlarla sürekli iletişim halinde olduklarını belirtti.
Uraloğlu açıklamasında, "Son olarak 21 Haziran sabahı 2 gemimizin terkiyle birlikte, savaşın başlangıcından bu yana Türk sahipli 11 gemimiz, Hürmüz Boğazı'nı güvenli şekilde geçerek körfezden ayrıldı." ifadelerini kullandı.
Bakan, halen Hürmüz Boğazı ve Basra Körfezi'nde 7 gemide 177 vatandaşımızın görev yaptığını, bu gemilerden birinin Türk bayrağı taşıdığını bildirdi. Ayrıca, her koşulda vatandaşlar ve gemilerin güvenliği için gerekli tüm tedbirlerin alınmaya devam edildiğini vurguladı.
Okuyucu Değerlendirmesi
Bu haber hakkındaki düşüncelerinizi ve analizlerinizi paylaşın. Görüşleriniz diğer okurlara rehberlik eder.
Haber Size Ne Hissettirdi?
İçerik Analizi
Haberin kalitesini ve tarafsızlığını değerlendirin.