Gündem

Hürmüz Boğazı'nda 11 Türk Gemisi Güvenli Geçiş Yaptı

23 Haziran 2026 - 11:00 Yazar: Editör Masası
1 dk okuma 27
Hürmüz Boğazı'nda 11 Türk Gemisi Güvenli Geçiş Yaptı
Yapay Zeka Bilgilendirmesi

Bu görsel yapay zeka teknolojileri kullanılarak oluşturulmuştur. Görsel haber içeriğini temsil etmek amacıyla hazırlanmıştır.

Ulaştırma ve Altyapı Bakanı Abdulkadir Uraloğlu, Hürmüz Boğazı'ndaki son durumu değerlendirdi. Bakan, 21 Haziran sabahı 2 geminin daha bölgeden ayrılmasıyla savaşın başından bu yana 11 Türk gemisinin boğazı güvenle geçtiğini açıkladı. Bölgede 7 gemide 177 Türk vatandaşının görev yaptığını belirtti.

Ulaştırma ve Altyapı Bakanı Abdulkadir Uraloğlu, Hürmüz Boğazı ve Basra Körfezi'ndeki gelişmelere ilişkin sosyal medya hesabından bir açıklama yaptı. Bakan, bölgedeki durumun anlık olarak takip edildiğini ve vatandaşlarla sürekli iletişim halinde olduklarını belirtti.

Uraloğlu açıklamasında, "Son olarak 21 Haziran sabahı 2 gemimizin terkiyle birlikte, savaşın başlangıcından bu yana Türk sahipli 11 gemimiz, Hürmüz Boğazı'nı güvenli şekilde geçerek körfezden ayrıldı." ifadelerini kullandı.

Bakan, halen Hürmüz Boğazı ve Basra Körfezi'nde 7 gemide 177 vatandaşımızın görev yaptığını, bu gemilerden birinin Türk bayrağı taşıdığını bildirdi. Ayrıca, her koşulda vatandaşlar ve gemilerin güvenliği için gerekli tüm tedbirlerin alınmaya devam edildiğini vurguladı.

Okuyucu Değerlendirmesi

Bu haber hakkındaki düşüncelerinizi ve analizlerinizi paylaşın. Görüşleriniz diğer okurlara rehberlik eder.

Haber Size Ne Hissettirdi?

İçerik Analizi

Haberin kalitesini ve tarafsızlığını değerlendirin.

%0
%0
%0
%0
%0
%0

Bu haberle ilgili bir sorun mu fark ettiniz? Bildiriminiz yasal ve editoryal ekiplerimizce incelenecektir.

0 / 2000

Bildiriminiz gönderiliyor, lütfen bekleyin...