Onuralp Bitim Aday Kadrodan Çıkarıldı
Bu görsel yapay zeka teknolojileri kullanılarak oluşturulmuştur. Görsel haber içeriğini temsil etmek amacıyla hazırlanmıştır.
- Onuralp Bitim, sakatlık nedeniyle A Milli Erkek Basketbol Takımı aday kadrosundan çıkarıldı.
- Türkiye, FIBA 2027 Dünya Kupası Avrupa Elemeleri'nde 4'te 4 yaparak lider durumda.
- Milli takım, 26 Haziran'a kadar Antalya'da hazırlıklarını sürdürecek.
- Türkiye, 2 Temmuz'da Bosna Hersek, 6 Temmuz'da İsviçre ile karşılaşacak.
Türkiye Basketbol Federasyonu (TBF), FIBA 2027 Dünya Kupası Avrupa Elemeleri 1. Tur C Grubu'nda Bosna Hersek ve İsviçre ile karşılaşacak A Milli Erkek Basketbol Takımı'nda Onuralp Bitim'in aday kadrodan çıkarıldığını açıkladı.
TBF'den yapılan açıklamada, eleme maçlarının hazırlıklarını sürdürmek için Antalya'ya giden ay-yıldızlı ekipte Onuralp Bitim'in sakatlığı nedeniyle aday kadrodan çıkarıldığı belirtildi.
Grupta 4'te 4 yaparak zirvede yer alan ve ikinci tura yükselmeyi garantileyen milliler, çalışmalarını 26 Haziran'a kadar Antalya'da sürdürecek. 2 Temmuz'da Bosna Hersek'e konuk olacak Türkiye, 6 Temmuz'da İsviçre'yi ağırlayacak.
Okuyucu Değerlendirmesi
Bu haber hakkındaki düşüncelerinizi ve analizlerinizi paylaşın. Görüşleriniz diğer okurlara rehberlik eder.
Haber Size Ne Hissettirdi?
İçerik Analizi
Haberin kalitesini ve tarafsızlığını değerlendirin.