Onuralp Bitim A Milli Basketbol Takımı Kadrosundan Çıkarıldı
Bu görsel yapay zeka teknolojileri kullanılarak oluşturulmuştur. Görsel haber içeriğini temsil etmek amacıyla hazırlanmıştır.
- Onuralp Bitim, sakatlık nedeniyle A Milli Erkek Basketbol Takımı kadrosundan çıkarıldı.
- A Milli Takım, FIBA 2027 Dünya Kupası Elemeleri'nde Bosna Hersek ve İsviçre ile karşılaşacak.
- Takım, 23-26 Haziran tarihlerinde Antalya'da hazırlık kampı yapacak.
- Türkiye Basketbol Federasyonu, Bitim'e geçmiş olsun mesajı yayımladı.
A Milli Erkek Basketbol Takımı, FIBA 2027 Dünya Kupası Elemeleri C Grubu'nda Bosna Hersek ve İsviçre ile yapacağı maçlar öncesinde Antalya'da hazırlıklara başladı.
Ay-yıldızlı ekipte Onuralp Bitim, sakatlığı sebebiyle kadrodan çıkarıldı. Türkiye Basketbol Federasyonu'ndan yapılan açıklamada, "Milli oyuncumuz Onuralp Bitim'e geçmiş olsun dileklerimizi sunar, en kısa sürede parkelere dönmesini temenni ederiz." ifadelerine yer verildi.
Milliler, 23-26 Haziran tarihleri arasında Antalya'da çalışmalarını sürdürecek.
Okuyucu Değerlendirmesi
Bu haber hakkındaki düşüncelerinizi ve analizlerinizi paylaşın. Görüşleriniz diğer okurlara rehberlik eder.
Haber Size Ne Hissettirdi?
İçerik Analizi
Haberin kalitesini ve tarafsızlığını değerlendirin.