Gündem

Onuralp Bitim A Milli Basketbol Takımı Kadrosundan Çıkarıldı

23 Haziran 2026 - 17:36 Yazar: Editör Masası
1 dk okuma 20
Onuralp Bitim A Milli Basketbol Takımı Kadrosundan Çıkarıldı
Yapay Zeka Bilgilendirmesi

Bu görsel yapay zeka teknolojileri kullanılarak oluşturulmuştur. Görsel haber içeriğini temsil etmek amacıyla hazırlanmıştır.

FIBA 2027 Dünya Kupası Elemeleri C Grubu maçları öncesinde Antalya'da hazırlıklara başlayan A Milli Erkek Basketbol Takımı'nda Onuralp Bitim, sakatlığı sebebiyle kadrodan çıkarıldı.

A Milli Erkek Basketbol Takımı, FIBA 2027 Dünya Kupası Elemeleri C Grubu'nda Bosna Hersek ve İsviçre ile yapacağı maçlar öncesinde Antalya'da hazırlıklara başladı.

Ay-yıldızlı ekipte Onuralp Bitim, sakatlığı sebebiyle kadrodan çıkarıldı. Türkiye Basketbol Federasyonu'ndan yapılan açıklamada, "Milli oyuncumuz Onuralp Bitim'e geçmiş olsun dileklerimizi sunar, en kısa sürede parkelere dönmesini temenni ederiz." ifadelerine yer verildi.

Milliler, 23-26 Haziran tarihleri arasında Antalya'da çalışmalarını sürdürecek.

Okuyucu Değerlendirmesi

Bu haber hakkındaki düşüncelerinizi ve analizlerinizi paylaşın. Görüşleriniz diğer okurlara rehberlik eder.

Haber Size Ne Hissettirdi?

İçerik Analizi

Haberin kalitesini ve tarafsızlığını değerlendirin.

%0
%0
%0
%0
%0
%0

Bu haberle ilgili bir sorun mu fark ettiniz? Bildiriminiz yasal ve editoryal ekiplerimizce incelenecektir.

0 / 2000

Bildiriminiz gönderiliyor, lütfen bekleyin...