Bakan Bayraktar: Temiz Gelecek İçin Çalışmalar Devam Edecek
Bu görsel yapay zeka teknolojileri kullanılarak oluşturulmuştur. Görsel haber içeriğini temsil etmek amacıyla hazırlanmıştır.
- Bakan Bayraktar, BM Genel Sekreteri Guterres ile görüştü.
- Görüşmede iklim krizi, adil enerji dönüşümü ve sürdürülebilirlik konuları ele alındı.
- Bayraktar, Türkiye'nin yenilenebilir enerji kapasitesini 2035'e kadar üç katına çıkarma hedefini duyurdu.
- Türkiye'nin 2053 Net Sıfır Emisyon ve COP31 başkanlığı vizyonu vurgulandı.
- Bakan, enerji arz güvenliği ve çevre politikalarının uyumuyla temiz gelecek için çalışmaya devam edeceklerini söyledi.
Enerji ve Tabii Kaynaklar Bakanı Alparslan Bayraktar, Birleşmiş Milletler (BM) Genel Sekreteri Antonio Guterres ile bir araya geldi. Görüşmede küresel iklim krizine karşı ortak mücadele, gelişmekte olan ülkeler için adil enerji dönüşümü ve sürdürülebilirlik konuları ele alındı.
Bakan Bayraktar, görüşmede Türkiye'nin enerji politikalarını da aktardığını belirtti. "Enerjide Tam Bağımsız Türkiye vizyonumuzdan, yenilenebilir enerji kurulu gücünde ulaştığımız seviyeden, 2035 yılına kadar bu kapasiteyi üç katına çıkarma hedefimizden ve enerji verimliliğine yönelik yatırımlarımızdan bahsettik" ifadesini kullandı.
Bayraktar, Türkiye'nin 2053 Net Sıfır Emisyon ve yeşil kalkınma hedefleri ile COP31 Dönem Başkanlığı vizyonu doğrultusunda kararlılıkla hareket ettiğini vurguladı. "Enerji arz güvenliği ile çevre politikalarının birbirini güçlü bir şekilde tamamladığı bir ortaklıkla sürdürülebilir ve daha temiz bir gelecek inşa etmek için çalışmaya devam edeceğiz" değerlendirmesinde bulundu.
Okuyucu Değerlendirmesi
Bu haber hakkındaki düşüncelerinizi ve analizlerinizi paylaşın. Görüşleriniz diğer okurlara rehberlik eder.
Haber Size Ne Hissettirdi?
İçerik Analizi
Haberin kalitesini ve tarafsızlığını değerlendirin.