Gündem

Fenerbahçe, TFF'ye Fikstür Konusunda Mağduriyet Yaşanmamasını İletti

24 Haziran 2026 - 16:33 Yazar: Editör Masası
1 dk okuma 28
Fenerbahçe, TFF'ye Fikstür Konusunda Mağduriyet Yaşanmamasını İletti
Yapay Zeka Bilgilendirmesi

Bu görsel yapay zeka teknolojileri kullanılarak oluşturulmuştur. Görsel haber içeriğini temsil etmek amacıyla hazırlanmıştır.

Fenerbahçe, Türkiye Futbol Federasyonu'na yeni sezon öncesi fikstür konusunda mağduriyet yaşanmamasını iletti.

Fenerbahçe Spor Kulübü, yeni sezon öncesinde Süper Lig fikstürüyle ilgili geçmiş yıllarda yaşanan mağduriyetin bu yıl tekrarlanmaması adına Türkiye Futbol Federasyonu (TFF) ile telefon görüşmesi gerçekleştirdi.

Görüşmede, Fenerbahçe Başkan Vekili Barış Göktürk ve Yönetim Kurulu Üyesi Mustafa Çağlar'ın TFF yetkililerine kulübün hassasiyetlerini ilettiği bildirildi. Ayrıca, konunun dikkatle takip edildiği ve geçmiş yıllarda Fenerbahçe'nin yaşadığı mağduriyetin bu yıl yaşanmasına izin verilmeyeceği TFF yetkililerine aktarıldı.

Okuyucu Değerlendirmesi

Bu haber hakkındaki düşüncelerinizi ve analizlerinizi paylaşın. Görüşleriniz diğer okurlara rehberlik eder.

Haber Size Ne Hissettirdi?

İçerik Analizi

Haberin kalitesini ve tarafsızlığını değerlendirin.

%0
%0
%0
%0
%0
%0

Bu haberle ilgili bir sorun mu fark ettiniz? Bildiriminiz yasal ve editoryal ekiplerimizce incelenecektir.

0 / 2000

Bildiriminiz gönderiliyor, lütfen bekleyin...