Erdoğan: Kerbela'nın Acısı 14 Asırdır Yüreğimizde
Bu görsel yapay zeka teknolojileri kullanılarak oluşturulmuştur. Görsel haber içeriğini temsil etmek amacıyla hazırlanmıştır.
- Cumhurbaşkanı Erdoğan, Cumhurbaşkanlığı Külliyesi'nde Muharrem Orucu İftar Programı'na katıldı.
- Erdoğan, Kerbela'nın acısının 14 asırdır taze olduğunu ifade etti.
- Alevi vatandaşlara yönelik desteğin kararlılıkla süreceğini belirtti.
- Programda Ehlibeyt sevgisine vurgu yapıldı.
Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan, Cumhurbaşkanlığı Külliyesi'nde düzenlenen Muharrem Orucu İftar Programı'nda konuştu.
Erdoğan, "Ehlibeyt sevdalısı aziz kardeşlerim sizleri hürmet ve muhabbetle selamlıyorum. Sizlerle beraber olmanın bahtiyarlığını yaşıyorum." dedi.
Cumhurbaşkanı, "Kerbela'nın acısı hala yüreğimizde, kederi 14 asırdır o günkü gibi yaşıyoruz" ifadelerini kullandı.
Erdoğan ayrıca, "Alevi vatandaşlarımızın yanında olmayı kararlılıkla sürdüreceğiz, samimi muhabbetimiz, kardeşliğimiz inşallah daim olsun diyorum" şeklinde konuştu.
Okuyucu Değerlendirmesi
Bu haber hakkındaki düşüncelerinizi ve analizlerinizi paylaşın. Görüşleriniz diğer okurlara rehberlik eder.
Haber Size Ne Hissettirdi?
İçerik Analizi
Haberin kalitesini ve tarafsızlığını değerlendirin.