Cafer Kaplan: Sivasspor Çok Zor Durumda
Bu görsel yapay zeka teknolojileri kullanılarak oluşturulmuştur. Görsel haber içeriğini temsil etmek amacıyla hazırlanmıştır.
- Sivasspor Kulüp Müdürü Cafer Kaplan, kulübün yönetim boşluğu nedeniyle zor durumda olduğunu açıkladı.
- Futbolcular ve personel, gelecekleri konusunda endişeli.
- Kulüp, lige katılım için gerekli belgeleri tamamlamaya çalışıyor; forma setleri ve stadyum tahsisi gibi işlemler yapıldı.
- Kaplan, yeni yönetimin bir an önce oluşturulması gerektiğini, aksi takdirde TFF'nin yönetim listesi talep ettiğini belirtti.
- Kaplan, vali, belediye başkanı ve AK Parti Grup Başkanı Abdullah Güler ile birlikte çalışacaklarını söyledi.
Sivasspor Kulüp Müdürü Cafer Kaplan, kulübün içinde bulunduğu kritik tabloya dikkat çekti. Yönetim boşluğuna rağmen Sivasspor'un liglere katılımı için gerekli işlemlerin yürütüldüğünü belirten Kaplan, sürecin sağlıklı ilerleyebilmesi için zamanla yarıştıklarını ifade etti. Kulübün önünde önemli kararlar olduğunu vurgulayan Kaplan, gerekli adımların bir an önce atılması gerektiğini söyledi.
Kaplan, sözlerine şöyle devam etti: "Kulüpte görevli olmam nedeniyle çok zorlu şartlar altında bir şeyler yapmaya çalışıyoruz ama bütün sporcularımız soruyor 'biz ne olacağız' diye. Personelin durumu çok zor süreç içerisinde. Bu zaman içerisinde biz Türkiye Futbol Federasyonu ile olan bize düşen işlemleri yaptık. Eğer o işlemleri yapmasaydık biz bu sezon lige katılmayacaktık. Sivas Gençlik ve Spor İl Müdürüme teşekkür ederim. Sivas 4 Eylül Stadyumu'nun tahsisi için bize yazı yazdı ve sertifikayı almak üzereyiz. Bu belgeleri tamamlayıp Türkiye Futbol Federasyonu'na göndermezsen lige katılamıyorsun. Bu konular çok hassastı. Ayrıca forma setleri konusu var. Bu forma setlerini de hallettik. Sporcularımızın siparişlerini verdik ama bunların hepsini yapmak zor. Normalde yönetim kurulunun yapması gereken iş ve bunların bir maliyeti var. Biz bunları yapmak zorunda kaldığımız için yeni gelen yönetime hesapları göstereceğiz."
Yeni yönetimin bir an önce oluşturulması gerektiğini belirten Cafer Kaplan, Türkiye Futbol Federasyonu'nun kulüpten yönetim listesini talep ettiğini hatırlatarak şunları söyledi: "Bu gelecek yönetim bu hafta içerisinde olmazsa TFF, bizden yönetim istiyor. Yönetim listesi vermemizi istiyor. Bunu yapmak için en kısa zamanda çok çalışmamız gerekiyor. Bunu da yapacağımız ve gideceğimiz yer valimiz ile belediye başkanımız. TBMM AK Parti Grup Başkanımız Abdullah Güler ile birlikte bu işleri çözmek zorundayız. Kulüp gerçekten şu anda çok zor durumda."
Okuyucu Değerlendirmesi
Bu haber hakkındaki düşüncelerinizi ve analizlerinizi paylaşın. Görüşleriniz diğer okurlara rehberlik eder.
Haber Size Ne Hissettirdi?
İçerik Analizi
Haberin kalitesini ve tarafsızlığını değerlendirin.