Osmaniye'de Pasta ve Tatlı Yiyen 53 Kişi Zehirlendi
Bu görsel yapay zeka teknolojileri kullanılarak oluşturulmuştur. Görsel haber içeriğini temsil etmek amacıyla hazırlanmıştır.
- Osmaniye'de bir işletmeden alınan pasta ve kremalı tatlıları tüketen 53 kişi zehirlendi.
- Hastaneye başvuran 53 kişiden 25'i taburcu edilirken, 28 kişinin tedavisi sürüyor.
- Olayla ilgili başlatılan soruşturma kapsamında 2 şüpheli adli kontrol şartıyla serbest bırakıldı.
Osmaniye'de faaliyet gösteren bir işletmeden alınan pasta ve kremalı tatlıları tüketen 53 kişi gıda zehirlenmesi şikayetiyle hastanelere başvurdu. İl Tarım ve Orman Müdürlüğü ekipleri, işletmenin şubeleri ve imalathanesinde denetim yaparak ürünlerden numune aldı.
Osmaniye Valiliği'nden yapılan açıklamada şu ifadelere yer verildi:
"Olaydan etkilenen 53 kişiden 25'i tedavilerinin ardından taburcu edilmiş, 28 kişinin tedavisine sağlık kuruluşlarında devam edilmektedir. Soruşturma kapsamında 2 şüpheli çıkarıldıkları mahkemece adli kontrol şartıyla serbest bırakılmıştır."
Okuyucu Değerlendirmesi
Bu haber hakkındaki düşüncelerinizi ve analizlerinizi paylaşın. Görüşleriniz diğer okurlara rehberlik eder.
Haber Size Ne Hissettirdi?
İçerik Analizi
Haberin kalitesini ve tarafsızlığını değerlendirin.