Gündem

Osmaniye'de Pasta ve Tatlı Yiyen 53 Kişi Zehirlendi

27 Haziran 2026 - 11:27 Yazar: Editör Masası
1 dk okuma 21
Osmaniye'de Pasta ve Tatlı Yiyen 53 Kişi Zehirlendi
Yapay Zeka Bilgilendirmesi

Bu görsel yapay zeka teknolojileri kullanılarak oluşturulmuştur. Görsel haber içeriğini temsil etmek amacıyla hazırlanmıştır.

Osmaniye'de bir işletmeden alınan pasta ve kremalı tatlıları tüketen 53 kişi gıda zehirlenmesi şikayetiyle hastaneye başvurdu. 25 kişi taburcu edilirken, 28 kişinin tedavisi sürüyor. Olayla ilgili gözaltına alınan 2 şüpheli adli kontrol şartıyla serbest bırakıldı.

Osmaniye'de faaliyet gösteren bir işletmeden alınan pasta ve kremalı tatlıları tüketen 53 kişi gıda zehirlenmesi şikayetiyle hastanelere başvurdu. İl Tarım ve Orman Müdürlüğü ekipleri, işletmenin şubeleri ve imalathanesinde denetim yaparak ürünlerden numune aldı.

Osmaniye Valiliği'nden yapılan açıklamada şu ifadelere yer verildi:

"Olaydan etkilenen 53 kişiden 25'i tedavilerinin ardından taburcu edilmiş, 28 kişinin tedavisine sağlık kuruluşlarında devam edilmektedir. Soruşturma kapsamında 2 şüpheli çıkarıldıkları mahkemece adli kontrol şartıyla serbest bırakılmıştır."

Okuyucu Değerlendirmesi

Bu haber hakkındaki düşüncelerinizi ve analizlerinizi paylaşın. Görüşleriniz diğer okurlara rehberlik eder.

Haber Size Ne Hissettirdi?

İçerik Analizi

Haberin kalitesini ve tarafsızlığını değerlendirin.

%0
%0
%0
%0
%0
%0

Bu haberle ilgili bir sorun mu fark ettiniz? Bildiriminiz yasal ve editoryal ekiplerimizce incelenecektir.

0 / 2000

Bildiriminiz gönderiliyor, lütfen bekleyin...