Bakan Çiftçi: Türkiye Yüzyılı'nı Birlikte İnşa Edeceğiz
Bu görsel yapay zeka teknolojileri kullanılarak oluşturulmuştur. Görsel haber içeriğini temsil etmek amacıyla hazırlanmıştır.
- Bakan Çiftçi, AK Parti'nin 33. İstişare ve Değerlendirme Toplantısı'na katıldı.
- Toplantıda, Türkiye Yüzyılı'nın birlikte inşa edileceği vurgulandı.
- Çiftçi, Cumhurbaşkanı Erdoğan'ın liderliğinde hizmete devam edeceklerini belirtti.
İçişleri Bakanı Mustafa Çiftçi, sosyal medya hesabından yaptığı açıklamada, Cumhurbaşkanı ve AK Parti Genel Başkanı Recep Tayyip Erdoğan'ın riyasetinde düzenlenen 33. İstişare ve Değerlendirme Toplantısı'nda yol arkadaşlarıyla bir araya geldiğini belirtti.
"Türkiye'mize aşkla hizmet ediyoruz" diyen Çiftçi, istişareyi bereket, ortak aklı güç bilen, milletle gönül bağını daima diri tutan büyük ve güçlü bir ailenin mensupları olduklarını ifade etti. Şunları kaydetti:
"Çeyrek asırdır milletimizin emanetine sahip çıkıyor, Türkiye'mize aşkla hizmet ediyoruz. İlk günkü heyecanımız, aynı inanç ve kararlılıkla devam ediyor. Yolumuz bir, istikametimiz bir, hedefimiz birdir. Cumhurbaşkanı'mızın liderliğinde Türkiye Yüzyılı'nı hep birlikte inşa etmeyi sürdüreceğiz. Rabbim birliğimizi, kardeşliğimizi ve gayretimizi daim eylesin."
Okuyucu Değerlendirmesi
Bu haber hakkındaki düşüncelerinizi ve analizlerinizi paylaşın. Görüşleriniz diğer okurlara rehberlik eder.
Haber Size Ne Hissettirdi?
İçerik Analizi
Haberin kalitesini ve tarafsızlığını değerlendirin.