Milletler Ligi'nde Türkiye Arjantin'i 3-2 Mağlup Etti
Bu görsel yapay zeka teknolojileri kullanılarak oluşturulmuştur. Görsel haber içeriğini temsil etmek amacıyla hazırlanmıştır.
- 2026 FIVB Voleybol Milletler Ligi'nde Türkiye, Arjantin'i 3-2 mağlup etti.
- Türkiye, maçta 2-0 geriye düştü ancak üç set üst üste alarak galip geldi.
- Setler 19-25, 21-25, 25-21, 25-18 ve 18-16 şeklinde sonuçlandı.
- Maç 130 dakika sürdü ve İstanbul'daki PreZero Arena'da oynandı.
- Türkiye, ikinci haftadaki son maçında yarın Belçika ile karşılaşacak.
2026 FIVB Voleybol Milletler Ligi ikinci hafta mücadelesinde A Milli Erkek Voleybol Takımı, 2-0 geriye düştüğü maçta Arjantin'i 3-2 mağlup etti. Milliler, ikinci haftadaki son maçında yarın TSİ 17.30'da Belçika ile karşılaşacak.
Maç, İstanbul'daki PreZero Arena'da oynandı. Karşılaşmanın hakemleri İspanya'dan David Fuentes Fernandez ve Bulgaristan'dan Ivaylo Ivanov'du.
Türkiye kadrosu: Murat, Efe, Bedirhan, Adis, Gökçen, Ahmet, Berkay (L) (Kaan, Matic, Cafer, Mirza, Hilmi)
Arjantin kadrosu: de Cecco, Vicentin, Loser Bruno, Gomez, Martinez Franchi, Zerba, Massimino (L) (Ramos, Giraudo, Kukartsev, Diaz, Pages, Palonsky)
Setler: 19-25, 21-25, 25-21, 25-18, 18-16
Maç süresi: 130 dakika
Okuyucu Değerlendirmesi
Bu haber hakkındaki düşüncelerinizi ve analizlerinizi paylaşın. Görüşleriniz diğer okurlara rehberlik eder.
Haber Size Ne Hissettirdi?
İçerik Analizi
Haberin kalitesini ve tarafsızlığını değerlendirin.