Kadın

Milletler Ligi'nde Türkiye Arjantin'i 3-2 Mağlup Etti

28 Haziran 2026 - 02:41 Yazar: Editör Masası
1 dk okuma 18
Milletler Ligi'nde Türkiye Arjantin'i 3-2 Mağlup Etti
Yapay Zeka Bilgilendirmesi

Bu görsel yapay zeka teknolojileri kullanılarak oluşturulmuştur. Görsel haber içeriğini temsil etmek amacıyla hazırlanmıştır.

2026 FIVB Voleybol Milletler Ligi'nde Türkiye, Arjantin karşısında 2-0 geriye düştüğü maçı 3-2 kazandı. A Milli Erkek Voleybol Takımı, ikinci haftadaki son maçında yarın Belçika ile karşılaşacak.

2026 FIVB Voleybol Milletler Ligi ikinci hafta mücadelesinde A Milli Erkek Voleybol Takımı, 2-0 geriye düştüğü maçta Arjantin'i 3-2 mağlup etti. Milliler, ikinci haftadaki son maçında yarın TSİ 17.30'da Belçika ile karşılaşacak.

Maç, İstanbul'daki PreZero Arena'da oynandı. Karşılaşmanın hakemleri İspanya'dan David Fuentes Fernandez ve Bulgaristan'dan Ivaylo Ivanov'du.

Türkiye kadrosu: Murat, Efe, Bedirhan, Adis, Gökçen, Ahmet, Berkay (L) (Kaan, Matic, Cafer, Mirza, Hilmi)

Arjantin kadrosu: de Cecco, Vicentin, Loser Bruno, Gomez, Martinez Franchi, Zerba, Massimino (L) (Ramos, Giraudo, Kukartsev, Diaz, Pages, Palonsky)

Setler: 19-25, 21-25, 25-21, 25-18, 18-16

Maç süresi: 130 dakika

Okuyucu Değerlendirmesi

Bu haber hakkındaki düşüncelerinizi ve analizlerinizi paylaşın. Görüşleriniz diğer okurlara rehberlik eder.

Haber Size Ne Hissettirdi?

İçerik Analizi

Haberin kalitesini ve tarafsızlığını değerlendirin.

%0
%0
%0
%0
%0
%0

Bu haberle ilgili bir sorun mu fark ettiniz? Bildiriminiz yasal ve editoryal ekiplerimizce incelenecektir.

0 / 2000

Bildiriminiz gönderiliyor, lütfen bekleyin...