Kültür-Sanat

Phoebe Bridgers Altı Yıl Sonra İlk Solo Albümünü Duyurdu

25 Haziran 2026 - 20:29 Yazar: Editör Masası
2 dk okuma 17
Phoebe Bridgers Altı Yıl Sonra İlk Solo Albümünü Duyurdu
Yapay Zeka Bilgilendirmesi

Bu görsel yapay zeka teknolojileri kullanılarak oluşturulmuştur. Görsel haber içeriğini temsil etmek amacıyla hazırlanmıştır.

Phoebe Bridgers, altı yıl aradan sonra üçüncü solo albümü 'Lost Weekend'i 14 Ağustos'ta yayımlıyor. Sanatçı, eylül ayında başlayacak ABD ve Avrupa turnesiyle hayranlarıyla buluşacak.

Amerikalı şarkıcı ve söz yazarı Phoebe Bridgers, altı yıl aradan sonra ilk solo stüdyo albümü Lost Weekend'i duyurdu. Bu albüm, yılın en çok beklenen yapımları arasında gösteriliyor.

Sanatçının üçüncü stüdyo albümü, bağımsız plak şirketi Dead Oceans etiketiyle 14 Ağustos 2026'da raflardaki yerini alacak. Albümde 16 şarkı bulunuyor ve ilk tekli yakında yayımlanacak.

Bridgers, İsveçli fotoğrafçı Olof Grind'in tasarladığı ürpertici albüm kapağını Instagram hesabından paylaştı. Paylaşım kısa sürede büyük ilgi gördü. Bir kullanıcı, "İsa, İncil'in çıktığını duyuruyor" yorumunu yaparken, bir başkası "İlaç dozumu şimdiden artırayım bari" diyerek şarkıcının melankolik tarzına göndermede bulundu.

Bridgers, 2020 tarihli ikinci albümü Punisher ve sonrasındaki turne döneminde birçok ortak projede yer aldı. Taylor Swift'in yeniden kaydedilmiş Red (Taylor's Version) albümünde Nothing New şarkısına eşlik eden sanatçı, Swift'in Eras Turnesi'nin bazı ABD konserlerinde sahne açılışı yaptı. Ayrıca, Julien Baker ve Lucy Dacus ile kurduğu Boygenius grubuyla 2023'te The Record ve The Rest adlı yapımları yayımladı. The Record, 2024 Grammy Ödülleri'nde En İyi Alternatif Müzik Albümü dalında ödül kazanırken, Boygenius Not Strong Enough ile iki Grammy daha elde etti. Bridgers ayrıca SZA ile düet yaptığı Ghost in the Machine ile de bir Grammy kazandı.

Grammy gecesinin ardından bir ara verdiğini açıklayan Bridgers, iki yıl boyunca gözlerden uzak kaldıktan sonra ABD genelinde küçük konserlerle sahnelere döndü. Bu konser serisi, 4 Haziran'da Madison Square Garden'da gerçekleşen sürpriz bir gösteriyle son buldu. Gösteride telefon kullanımı yasaklanırken, biletler 1 ila 20 dolar arasında satıldı ve gelir, göçmen gözaltı merkezlerindeki kişilerin serbest bırakılması için çalışan bir kuruluşa bağışlandı. Biletler, dinamik fiyatlandırma sistemlerinin aksine kura yöntemiyle dağıtıldı ve Ticketmaster gibi platformlar kullanılmadı.

Yeni albümünün çıkışının ardından Bridgers, Eylül-Aralık 2026 arasında The Lost Tour adını verdiği turneye çıkacak. Telefon kullanımının yasak olduğu turnede Alex G, Isaac Wood ve Anaïs ön grup olarak yer alacak. 45 konser tarihinin çoğu şimdiden tükendi.

Okuyucu Değerlendirmesi

Bu haber hakkındaki düşüncelerinizi ve analizlerinizi paylaşın. Görüşleriniz diğer okurlara rehberlik eder.

Haber Size Ne Hissettirdi?

İçerik Analizi

Haberin kalitesini ve tarafsızlığını değerlendirin.

%0
%0
%0
%0
%0
%0

Bu haberle ilgili bir sorun mu fark ettiniz? Bildiriminiz yasal ve editoryal ekiplerimizce incelenecektir.

0 / 2000

Bildiriminiz gönderiliyor, lütfen bekleyin...