Magazin

Aleyna Kalaycıoğlu Mahkemede 'N'olur İnme' Diye Yalvardı

22 Haziran 2026 - 13:19 Yazar: Editör Masası
2 dk okuma 13
Aleyna Kalaycıoğlu Mahkemede 'N'olur İnme' Diye Yalvardı
Yapay Zeka Bilgilendirmesi

Bu görsel yapay zeka teknolojileri kullanılarak oluşturulmuştur. Görsel haber içeriğini temsil etmek amacıyla hazırlanmıştır.

Aleyna Kalaycıoğlu, Kubilay Kaan Kundakçı cinayeti davasında mahkemede ifade verdi. Olay gecesini anlatan Kalaycıoğlu, Alaattin Kadayıfçıoğlu'na 'n'olur inme' diyerek yalvardığını söyledi.

Aleyna Kalaycıoğlu, Kubilay Kaan Kundakçı'nın hayatını kaybettiği silahlı saldırıya ilişkin davada sanık olarak yargılanıyor. Mahkemede ifade veren Kalaycıoğlu, olay gecesine dair ilk kez detayları anlattı.

İfade Süreci

Kalaycıoğlu, Vahap Canbay ile ilişkisinin olaydan yaklaşık iki buçuk hafta önce sona erdiğini, ardından Alaattin Kadayıfçıoğlu ile görüşmeye başladığını söyledi. Olay günü stüdyo önüne Canbay ve arkadaşlarının geldiğini öğrendiğini belirten Kalaycıoğlu, annesinin evine geçtiğini, daha sonra stüdyoya döndüklerinde karşılaştığı manzarayı şöyle anlattı: "Tam sokağa döndük. Bir anda farları açık halde aracı gördüm. Sürücü koltuğunda Kubilay vardı. Yolcu koltuğunda Canbay vardı. Alaattin'e söylediğim tek şey 'n'olur durma devam et' oldu. Yalvardım ve ağladım."

Alaattin'in yavaşlayıp durduğunu ifade eden Kalaycıoğlu, "Canbay o sırada torpidoya uzandı. Alaattin de silahı alıp indi. Ben titremeye başladım. Bir anda silah sesi duydum." dedi.

İlk kez silah gördüğünü belirten Kalaycıoğlu, "Alaattin'e çok yalvardım. 'n'olur inme' dedim ama indi." şeklinde konuştu. Silah sesinin ardından araçtan indiğini ve çığlık attığını anlatan Kalaycıoğlu, "Elim ayağım boşaldı. Silah patlayınca aşağı indim. Ben açıkçası o an onların yanında olmak isterdim." ifadelerini kullandı.

Kalaycıoğlu, hakkındaki suçlamaları reddederek, "Bu olayda kimseyi azmettirmedim. Kimseye tek bir cümle söylemedim." dedi. Polise haber verme nedenini de açıklayan Kalaycıoğlu, "Kubilay beni bir gün bile üzmedi. Ancak onların orada olması nedeniyle bir şeylerin olabileceği belliydi. Ben sadece barışmak istemiyordum." şeklinde konuştu.

Acılı Anneyle Yüzleşme

Duruşmada duygusal anlar yaşandı. Kubilay Kaan Kundakçı'nın annesi söz alarak Kalaycıoğlu'na, "Sen benim çocuğumun ölümüne neden oldun." dedi. Mesajlara da değinen anne, "Sen benim çocuğuma neden 'ayakçı' dedin?" diye sordu. Gözyaşları içinde yanıt veren Kalaycıoğlu ise, "Ben kahroldum. Ben öyle söylemedim. O ifadeyi yazan kişi abi olarak öyle yazmış." ifadelerini kullandı. Kalaycıoğlu'nun ağlamasına anne, "Boşuna ağlama." diyerek tepki gösterdi.

Olayın Geçmişi

Olay, 19 Mart perşembe gecesi Ümraniye, Sıddık Sokak'ta meydana geldi. Rapçi Vahap Canbay, ayrıldığı Aleyna Kalaycıoğlu ile barışmak istemiş, arkadaşı Kubilay Kundakçı'dan yardım istemişti. Kundakçı, Canbay ve arkadaşlarıyla birlikte stüdyo önüne gitti. Grup araç içinde beklerken, olay yerine çakarlı araçlarla gelen Alaattin Kadayıfçıoğlu ile tartışma çıktı. Kadayıfçıoğlu'nun silahla ateş açması sonucu ağır yaralanan Kundakçı, kaldırıldığı hastanede hayatını kaybetti.

Okuyucu Değerlendirmesi

Bu haber hakkındaki düşüncelerinizi ve analizlerinizi paylaşın. Görüşleriniz diğer okurlara rehberlik eder.

Haber Size Ne Hissettirdi?

İçerik Analizi

Haberin kalitesini ve tarafsızlığını değerlendirin.

%0
%0
%0
%0
%0
%0

Bu haberle ilgili bir sorun mu fark ettiniz? Bildiriminiz yasal ve editoryal ekiplerimizce incelenecektir.

0 / 2000

Bildiriminiz gönderiliyor, lütfen bekleyin...