Sahra Işık'ın Eski Eşi İdris Aybirdi'den Boşanma Açıklaması
Bu görsel yapay zeka teknolojileri kullanılarak oluşturulmuştur. Görsel haber içeriğini temsil etmek amacıyla hazırlanmıştır.
- Sahra Işık ve İdris Aybirdi'nin 7 yıllık evliliği sona erdi.
- Sahra Işık, boşanma sonrası sosyal medyada eşi tarafından aldatıldığını iddia ederek 17 Ocak tarihine dikkat çekti.
- İdris Aybirdi, aldatma iddialarını reddetti ve üçüncü kişilerin sürece dahil edilmesine karşı çıktı.
- Aybirdi, oğlunun iyiliği için sessiz kaldığını ifade etti.
Survivor yarışmasıyla tanınan Sahra Işık ve İdris Aybirdi'nin 7 yıllık evliliği geçtiğimiz aylarda sona erdi. Boşanmanın ardından Sahra Işık'ın sosyal medya paylaşımları magazin gündemine damga vurdu. Işık, evliliğinin bitişine dair bazı iddialarda bulunurken, eski eşi İdris Aybirdi sessizliğini bozdu.
Aybirdi yaptığı açıklamada, evliliğin karşılıklı saygı ve anlayış çerçevesinde sona erdiğini belirtti. "Karşı tarafla olan evliliğimiz, karşılıklı saygı ve anlayış çerçevesinde sona ermiştir. Nitekim boşanma sürecinin ardından kendisinin de kamuoyuyla paylaştığı 'saygı ve sevgi çerçevesinde boşandık' açıklaması, bu durumun en açık göstergesidir." dedi.
Üçüncü kişilerle ilgili iddialara da yanıt veren Aybirdi, "Evlilik birliğimiz süresince, sürece dahil edilmeye çalışılan kişi ile iddia edilen tarihlerde bir tanışmamız ya da birlikteliğimiz başlamamıştır. Gerçek dışı tarih ve yorumlarla farklı bir algı oluşturulmasını kabul etmiyor, özel hayatımıza ilişkin gerçekleşen durumlara üçüncü kişilerin haksız şekilde bu sürece dahil edilmesini doğru bulmuyorum." ifadelerini kullandı.
Sessiz kalmasının nedenini oğlu olduğunu söyleyen Aybirdi, "Bugüne kadar sessiz kalmayı tercih ettim. Bunun en önemli nedeni oğlumun bu süreçten mümkün olduğunca az etkilenmesini istemem. Bir baba olarak önceliğim her zaman onun huzuru ve mutluluğu olacaktır. Elbette oğlumla ilgili maddi ve manevi sorumluluklarımı yerine getiriyorum, getirmeye de devam edeceğim." dedi.
Öte yandan Sahra Işık, boşanma sonrası yaptığı paylaşımlarda, evlilikteki kırılma noktasının Kızılcık Şerbeti dizisinin çekimleri sırasında yaşandığını iddia etti. Işık, "Eski eşimin şirketini ben dizilere kiralıyordum. Kızılcık Şerbeti dizisiyle anlaşmıştım ve 4-5 bölümün çekimleri şirkette yapılmıştı. Kasım, Aralık ve Ocak aylarında çekimler devam etti. Ne olduysa da Ocak ayında başladı." ifadelerini kullandı. Ayrıca 17 Ocak tarihine vurgu yaparak o gün kendisine hakaret edildiğini ve psikolojik şiddet uygulandığını öne sürdü.
Okuyucu Değerlendirmesi
Bu haber hakkındaki düşüncelerinizi ve analizlerinizi paylaşın. Görüşleriniz diğer okurlara rehberlik eder.
Haber Size Ne Hissettirdi?
İçerik Analizi
Haberin kalitesini ve tarafsızlığını değerlendirin.