Volkan Konak'ın Eşi Selma Konak: Hâlâ Atletiyle Uyuyorum
Bu görsel yapay zeka teknolojileri kullanılarak oluşturulmuştur. Görsel haber içeriğini temsil etmek amacıyla hazırlanmıştır.
- Volkan Konak, 31 Mart 2025'te KKTC'deki konseri sırasında kalp krizi geçirerek 58 yaşında hayatını kaybetti.
- Eşi Selma Konak, ilk kez yaptığı açıklamada hastanede eşinin yüzünü görmek için tabutun açılmasını istedi.
- Selma Konak, eşinin tabutunda yazılı ismi gördüğünde bağırdığını ve bu duruma isyan ettiğini anlattı.
- Selma Konak, eşinin atletini yıkamadığını ve onunla uyumaya devam ettiğini dile getirdi.
- Konak, rüyasında eşinin cenazesini gördüğünü ve aralarındaki bağın kopmadığını ifade etti.
Selma Konak İlk Kez Konuştu
31 Mart 2025'te Kuzey Kıbrıs Türk Cumhuriyeti'nde (KKTC) sahnede kalp krizi geçirerek hayatını kaybeden Volkan Konak'ın eşi Selma Konak, eşinin vefatının ardından yaşadığı acıyı anlattı.
Hastanede Yüzünü Görmek İstedi
Selma Konak, eşini son kez hastanede gördüğü anı şu sözlerle ifade etti: "Hastanede açtırdım. 'Ben yüzünü görmek istiyorum' dedim. Çok kötüydü. Tabutun üzerinde Volkan Konak yazıyordu. Bu sefer bağırmaya başladım. 'Senin ismin buraya mı yazılacaktı? Senin ismin billboardlara yazılan Volkan Konak, buraya tahtanın üzerine mi yazılacaktı?' dedim."
Hâlâ Atletiyle Uyuyor
Eşine olan özlemini dile getiren Selma Konak, "Ben hâlâ atletiyle uyurum. Yıkamadım, yastığımın altına koyar yatarım. Aramızdaki bağ çok güçlüydü, hâlâ iletişimimiz kopmadı. Rüyamda Volkan'ın cenazesini gördüm..." diye konuştu.
Konak, kaybının ardından hayatının tamamen değiştiğini belirtti.
Okuyucu Değerlendirmesi
Bu haber hakkındaki düşüncelerinizi ve analizlerinizi paylaşın. Görüşleriniz diğer okurlara rehberlik eder.
Haber Size Ne Hissettirdi?
İçerik Analizi
Haberin kalitesini ve tarafsızlığını değerlendirin.