Göztepe'de Yabancı Sayısı 15'e Yükseldi
Bu görsel yapay zeka teknolojileri kullanılarak oluşturulmuştur. Görsel haber içeriğini temsil etmek amacıyla hazırlanmıştır.
- Göztepe, Armstrong ve Henrique ile anlaşarak yabancı sayısını 15'e çıkardı.
- Yönetim, 10+4 yabancı kuralının değiştirilmesini Kulüpler Birliği'ne iletti.
- Rhaldney ve Jeh'in gönderilmesi, Juan ve Dennis'in satılması planlanıyor.
- Mohammed, Luiz ve Sabra kiralık olarak gönderilebilir, Sundberg ile görüşülüyor.
- Yaz döneminde Lis, Heliton ve Krastev takımdan ayrıldı.
Göztepe, Süper Lig'de yeni sezon öncesi kadrosuna Sinclair Armstrong ve Andre Henrique'yi katarak yabancı oyuncu sayısını 15'e çıkardı. Armstrong Nijerya asıllı İrlandalı, Henrique ise Brezilyalı bir forvet.
Sarı-kırmızılı yönetim, mevcut 10+4 yabancı kuralının esnetilmesi veya tamamen kaldırılması gerektiği görüşünü Kulüpler Birliği'nde paylaştı. Kulüp şu an bünyesinde Juan, Jeh, Janderson, Luiz, Sabra, Armstrong, Henrique, Rhaldney, Dennis, Miroshi, Mohammed, Antunes, Cherni, Godoi ve Bokele olmak üzere 15 yabancı oyuncu bulunduruyor. Yeni transferlere yer açmak için oyuncu gönderme çalışmaları başladı.
Rhaldney ve Jeh'in takımdan ayrılması kesin gözüküyor. Juan ve Dennis ise yüksek bonservis bedeli karşılığında satışa çıkarıldı. Sport Republic yönetimi, teknik ekibin raporu doğrultusunda Mohammed, Luiz ve Sabra'yı kiralık olarak göndermeyi değerlendiriyor.
Gambiyalı stoper Sundberg ile görüşmeler sürerken, özellikle yabancı kaleci transferinde önemli mesafe alındı. Yaz döneminde kaleci Lis, Brezilyalı stoper Heliton ve Bulgar orta saha Krastev takımdan ayrılmıştı.
Okuyucu Değerlendirmesi
Bu haber hakkındaki düşüncelerinizi ve analizlerinizi paylaşın. Görüşleriniz diğer okurlara rehberlik eder.
Haber Size Ne Hissettirdi?
İçerik Analizi
Haberin kalitesini ve tarafsızlığını değerlendirin.