Spor

Göztepe'de Yabancı Sayısı 15'e Yükseldi

28 Haziran 2026 - 12:58 Yazar: Editör Masası
1 dk okuma 13
Göztepe'de Yabancı Sayısı 15'e Yükseldi
Yapay Zeka Bilgilendirmesi

Bu görsel yapay zeka teknolojileri kullanılarak oluşturulmuştur. Görsel haber içeriğini temsil etmek amacıyla hazırlanmıştır.

Göztepe, yeni sezon öncesi Nijerya asıllı İrlandalı forvet Sinclair Armstrong ve Brezilyalı golcü Andre Henrique ile sözleşme imzalayarak yabancı oyuncu sayısını 15'e yükseltti.

Göztepe, Süper Lig'de yeni sezon öncesi kadrosuna Sinclair Armstrong ve Andre Henrique'yi katarak yabancı oyuncu sayısını 15'e çıkardı. Armstrong Nijerya asıllı İrlandalı, Henrique ise Brezilyalı bir forvet.

Sarı-kırmızılı yönetim, mevcut 10+4 yabancı kuralının esnetilmesi veya tamamen kaldırılması gerektiği görüşünü Kulüpler Birliği'nde paylaştı. Kulüp şu an bünyesinde Juan, Jeh, Janderson, Luiz, Sabra, Armstrong, Henrique, Rhaldney, Dennis, Miroshi, Mohammed, Antunes, Cherni, Godoi ve Bokele olmak üzere 15 yabancı oyuncu bulunduruyor. Yeni transferlere yer açmak için oyuncu gönderme çalışmaları başladı.

Rhaldney ve Jeh'in takımdan ayrılması kesin gözüküyor. Juan ve Dennis ise yüksek bonservis bedeli karşılığında satışa çıkarıldı. Sport Republic yönetimi, teknik ekibin raporu doğrultusunda Mohammed, Luiz ve Sabra'yı kiralık olarak göndermeyi değerlendiriyor.

Gambiyalı stoper Sundberg ile görüşmeler sürerken, özellikle yabancı kaleci transferinde önemli mesafe alındı. Yaz döneminde kaleci Lis, Brezilyalı stoper Heliton ve Bulgar orta saha Krastev takımdan ayrılmıştı.

Okuyucu Değerlendirmesi

Bu haber hakkındaki düşüncelerinizi ve analizlerinizi paylaşın. Görüşleriniz diğer okurlara rehberlik eder.

Haber Size Ne Hissettirdi?

İçerik Analizi

Haberin kalitesini ve tarafsızlığını değerlendirin.

%0
%0
%0
%0
%0
%0

Bu haberle ilgili bir sorun mu fark ettiniz? Bildiriminiz yasal ve editoryal ekiplerimizce incelenecektir.

0 / 2000

Bildiriminiz gönderiliyor, lütfen bekleyin...