Barış Göktürk: Kulüpler Birliği'nde Yaşanan Orada Kaldı
Bu görsel yapay zeka teknolojileri kullanılarak oluşturulmuştur. Görsel haber içeriğini temsil etmek amacıyla hazırlanmıştır.
- Barış Göktürk, Kulüpler Birliği toplantısında yaşananların orada kaldığını ve bu konuyu tekrar gündeme getirmeyeceklerini söyledi.
- Fenerbahçe'nin şeffaf yönetim anlayışına vurgu yapan Göktürk, Kamuyu Aydınlatma Platformu'nda düzenli rapor yayınladıklarını belirtti.
- Göktürk, Kulüpler Birliği WhatsApp grubundan çıkarılmadığını ifade ederek, bu tür iddiaları yalanladı.
- Gelecek Kulüpler Birliği toplantılarına katılım kararını Fenerbahçe yönetiminin vereceğini söyledi.
- Gazi Koşusu'nun Türk atçılığı ve ülke gururu açısından önemli bir organizasyon olduğunu vurguladı.
Gazi Koşusu Değerlendirmesi
Barış Göktürk, Gazi Koşusu öncesi Veliefendi Hipodromu'nda yaptığı açıklamada, bu organizasyonun Türkiye için önemine dikkat çekti. Göktürk, "Gazi Koşusu, Türkiye'yi muasır medeniyetler seviyesine çıkarmaya çalışan bir organizasyon. Ülkemizin de bir gururu. Aynı Kentucky Derby gibi çok önemli bir koşu. Dolayısıyla Türk atçılığı için çok önemli bir organizasyondayız. Gazi Koşusu'nu her yıl böyle kutlamak çok güzel. İnşallah daha da böyle devam eder, kesilmeden ilelebet devam eder diye temenni ediyorum." dedi.
Kulüpler Birliği Toplantısı Hakkında
Kulüpler Birliği Vakfı toplantısı sonrası herhangi bir açıklama yapmadıklarını belirten Göktürk, "Biz, Kulüpler Birliği Vakfı toplantısı sonrası bir açıklama yapmadık. Bizim için orada yaşanan orada kaldı." ifadelerini kullandı. Toplantıda gereken konuşmayı yaptığını vurgulayan Göktürk, "Zaten ben toplantıda gereken konuşmayı gereken kişiye yaptım. Siz bizim konuştuğumuzu gördünüz mü? Hayır. Biz bir konuşma yapmadık. Biz bir açıklama yapmadık. Öncesinde, sonrasında bir iddiada veya bir konuşmada bulunmadık. Fenerbahçe gereken kişiye, gerekli cevabı, gerektiği yerde verir. Zaten verdi. Dolayısıyla tekrar bunun üzerinde durmaya, bunu konuşmaya gerek yok." diye konuştu.
Şeffaf Yönetim Vurgusu
Fenerbahçe'nin halka açık bir şirket olduğunu hatırlatan Göktürk, şunları söyledi: "Fenerbahçe, 35 milyon taraftarı olan dev bir camiadır. Fenerbahçe, Türkiye'nin en büyük spor kulübüdür. Belki de diğer branşlarla beraber dünyanın en büyük spor kulübüdür. Dolayısıyla Fenerbahçe halka açık, kamuya mal olmuş bir kurum. Biz de Türkiye'nin en büyük sivil toplum kuruluşuyuz. Bizim her şeyimiz şeffaf ve halka açık. Biz zaten Kamuyu Aydınlatma Platformu'nda 3 ayda bir Uluslararası Finansal Raporlama Standartları'ndan geçmiş raporlarımızı yayınlıyoruz. Ne kadar vergi ödediğimiz, açık ve şeffaf. Kapalı şirketler beyan etmiyor. O beyefendi, bir camiayı temsil etmiyor. O bir anonim şirketin patronu. O anonim şirketin patronu olarak kamuya verdiği vergiyi açıklayabilir. Biz tamamen kurumsal ve şeffaf bir yapıdayız." Göktürk, "Gir internete, Kamuyu Aydınlatma Platformu'na gir, bak yatırımcı bilançolarına. Bakanlığa neyi beyan edeceğiz? Bakanlık zaten bilmiyor mu kimin ne kadar vergi ödediğini? Tek tuşla görmüyor mu zaten devletimiz? Yani popülist söylemler, anlamlı söylemler değil. Zaten biz o toplantıda da bunların popülist ve anlamlı söylemler olmadığını ifade ettik." dedi.
Kulüpler Birliği İlişkileri
Kulüpler Birliği WhatsApp grubundan çıkarılmadığını dile getiren Göktürk, "Olabilir mi öyle bir şey? Fenerbahçe Kulübü Başkan Vekili'ni WhatsApp grubundan çıkarmak kimin haddine? Kulüpler Birliği, bizim üzerimizde bir kurum değil. Kulüpler Birliği bize hizmet etmek için var. Fenerbahçe Kulübü Türkiye'nin en büyük spor kulübüdür. Dünyanın da en büyük spor kulübüdür. Olabilir mi öyle bir şey? Fenerbahçe Kulübü Başkan Vekili olarak ben 35 milyon taraftarımın ağırlığını omuzlarımda hissediyorum ve ben onların itibarını yükseltmek ve yüceltmekle yükümlüyüm. Gereken yerde gerekeni yaparım." açıklamasını yaptı. Bundan sonraki Kulüpler Birliği toplantılarına katılım konusunda ise Göktürk, "İstersem katılırım, istersem katılmam. Başkanın takdiridir. Fenerbahçe Kulübü her kimi uygun görürse o kişiyi Kulüpler Birliği toplantısına gönderir, isterse de komple katılmayabilir. Bu Fenerbahçe Kulübünün takdirindedir. Başkanımız Aziz Yıldırım, zaten bu konularla ilgili gerekli açıklamayı gerekli gördüğü zaman da yapar ama şu an böyle bir şeye ihtiyaç duymuyoruz." değerlendirmesinde bulundu.
Okuyucu Değerlendirmesi
Bu haber hakkındaki düşüncelerinizi ve analizlerinizi paylaşın. Görüşleriniz diğer okurlara rehberlik eder.
Haber Size Ne Hissettirdi?
İçerik Analizi
Haberin kalitesini ve tarafsızlığını değerlendirin.