Futbolda Lisanslı Kulüp Sayısı 29'a Yükseldi
Bu görsel yapay zeka teknolojileri kullanılarak oluşturulmuştur. Görsel haber içeriğini temsil etmek amacıyla hazırlanmıştır.
- TFF Kulüp Lisans Kurulu ikinci değerlendirmede 8 kulübe daha lisans verdi.
- Lisans alan toplam kulüp sayısı 21'den 29'a yükseldi.
- Süper Lig'den Amed Sportif ve Kasımpaşa sonradan lisans aldı.
- Eksiklerini tamamlayamayan kulüplere para cezası ve ek süre verildi.
- 2026-2027 sezonu öncesi lisans süreci tamamlandı.
Türkiye Futbol Federasyonu (TFF) Kulüp Lisans Kurulu, ikinci değerlendirme toplantısında 8 kulübe daha ulusal lisans verdi. Böylece profesyonel liglerde lisans almaya hak kazanan kulüp sayısı 29'a çıktı.
Ulusal Kulüp Lisans Sistemi kapsamında Süper Lig, 1'inci Lig ve 2'nci Lig'deki kulüplerin başvuruları sportif, altyapı, personel-idari, hukuki ve mali kriterlere göre incelendi. İlk değerlendirmede 21 kulüp lisans almaya hak kazanmıştı. İkinci değerlendirmede ise Amed Sportif Faaliyetler, Kasımpaşa, Ankara Keçiörengücü, Bodrum FK, Aliağa Futbol, Muş Spor, Altınordu ve Ankara Demirspor ulusal lisans almaya hak kazandı.
Öte yandan, eksikliklerini tamamlayamayan kulüplere para cezası uygulanırken, eksiklerin giderilmesi için 30 günlük ek süre tanındı.
Bu gelişmeyle 2026-2027 sezonu öncesinde lisanslı kulüp sayısı 21'den 29'a yükselmiş oldu.
Okuyucu Değerlendirmesi
Bu haber hakkındaki düşüncelerinizi ve analizlerinizi paylaşın. Görüşleriniz diğer okurlara rehberlik eder.
Haber Size Ne Hissettirdi?
İçerik Analizi
Haberin kalitesini ve tarafsızlığını değerlendirin.