Fenerbahçe Yeni Sezon Hazırlıklarını Sürdürüyor
Bu görsel yapay zeka teknolojileri kullanılarak oluşturulmuştur. Görsel haber içeriğini temsil etmek amacıyla hazırlanmıştır.
- Fenerbahçe, Düzce Topuk Yaylası Tesisleri'nde teknik direktör İsmail Kartal yönetiminde ilk etap kamp çalışmalarını sürdürdü.
- Günün ilk antrenmanı salonda kuvvet ve dayanıklılık çalışmalarıyla başladı.
- Daha sonra sahada koşu, ısınma, koordinasyon ve pas çalışmaları yapıldı.
- Antrenman, dar alanda hücum oyunlarıyla tamamlandı.
- Fenerbahçe, saat 17.30'da ikinci antrenmanına çıkacak.
Sarı-lacivertli kulübün açıklamasına göre, Düzce'deki Topuk Yaylası Tesisleri'nde teknik direktör İsmail Kartal yönetiminde gerçekleştirilen günün ilk antrenmanı, salonda yapılan kuvvet ve dayanıklılık çalışmalarıyla başladı.
Ardından sahada koşu, ısınma, koordinasyon ve pas çalışmaları yapan oyuncular, antrenmanı dar alanda hücum oyunlarıyla tamamladı.
Fenerbahçe, saat 17.30'da gerçekleştireceği günün ikinci antrenmanıyla çalışmalarına devam edecek.
Okuyucu Değerlendirmesi
Bu haber hakkındaki düşüncelerinizi ve analizlerinizi paylaşın. Görüşleriniz diğer okurlara rehberlik eder.
Haber Size Ne Hissettirdi?
İçerik Analizi
Haberin kalitesini ve tarafsızlığını değerlendirin.