Göztepe Altınordu'ya Talip Oldu!
Bu görsel yapay zeka teknolojileri kullanılarak oluşturulmuştur. Görsel haber içeriğini temsil etmek amacıyla hazırlanmıştır.
- Göztepe Onursal Başkanı Mehmet Sepil, Altınordu'yu devralmak için harekete geçti.
- Altınordu Başkanı Seyit Mehmet Özkan ile yapılan görüşme olumsuz sonuçlandı.
- Mehmet Sepil daha önce de Altınordu'yu satın almak istemiş ancak anlaşma sağlanamamıştı.
- Seyit Mehmet Özkan, Altınordu isminin değişmesini istemiyor ve yalnızca A takımın haklarını devretmeyi planlıyor.
Göztepe Onursal Başkanı Mehmet Sepil, kırmızı-lacivertli kulübü devretmek isteyen Altınordu Başkanı Seyit Mehmet Özkan ile temasa geçti. Ancak görüşmenin olumsuz sonuçlandığı öğrenildi.
Mehmet Sepil, geçmiş yıllarda da altyapısıyla ünlü Altınordu'yu devralmak için girişimlerde bulunmuş ancak anlaşma sağlanamamıştı. Altınordu Başkanı Seyit Mehmet Özkan, ismini değiştirmek isteyen yatırımcılara kapıyı kaparken, altyapı takımları ve tesisleri elinde tutup sadece A takımın yarışmacı haklarını devretmeyi planlıyor.
Okuyucu Değerlendirmesi
Bu haber hakkındaki düşüncelerinizi ve analizlerinizi paylaşın. Görüşleriniz diğer okurlara rehberlik eder.
Haber Size Ne Hissettirdi?
İçerik Analizi
Haberin kalitesini ve tarafsızlığını değerlendirin.