Spor

Beşiktaş EuroLeague'e Bir Yıllık Wild Card ile Katılıyor

26 Haziran 2026 - 14:55 Yazar: Editör Masası
1 dk okuma 19
Beşiktaş EuroLeague'e Bir Yıllık Wild Card ile Katılıyor
Yapay Zeka Bilgilendirmesi

Bu görsel yapay zeka teknolojileri kullanılarak oluşturulmuştur. Görsel haber içeriğini temsil etmek amacıyla hazırlanmıştır.

EuroLeague Ticari Varlıklar Yönetim Kurulu, 2026-27 sezonu için Beşiktaş GAİN’e bir yıllık wild card verilmesini onayladı. Ayrıca Türkiye’den Bahçeşehir Koleji, Türk Telekom ve TOFAŞ’ın EuroCup lisansları da belirlendi.

EuroLeague Ticari Varlıklar (ECA) Yönetim Kurulu, Barselona'da gerçekleştirdiği toplantıda 2026-27 sezonuna ilişkin kritik kararlar aldı. Alınan kararlar, 7 Temmuz 2026'da yapılacak ECA Genel Kurulu'nda onaya sunulacak.

Kurul, 2026-27 EuroLeague sezonunda mücadele edecek 20 takımı belirledi. Bu kapsamda Paris Basketbol ve Beşiktaş GAİN, bir yıllık wild card hakkı kazandı. Beşiktaş GAİN Erkek Basketbol Takımı, böylece Avrupa'nın en prestijli basketbol organizasyonunda yer alacak.

Ayrıca kurul, 2027-28 sezonu için EuroLeague'in 24 takıma çıkarılması kararını yineledi ve bu genişlemeye uygun format çalışmalarına devam edilmesini kabul etti.

Öte yandan 2026-27 BKT EuroCup sezonu için katılımcı listesi de onaylandı. Türkiye'den Bahçeşehir Koleji ve Türk Telekom 5 yıllık, TOFAŞ ise 1 yıllık lisans aldı.

Kurul, yeni sezon takvimini de belirledi. EuroLeague 24 Eylül, BKT EuroCup ise 29 Eylül 2026'da başlayacak.

Okuyucu Değerlendirmesi

Bu haber hakkındaki düşüncelerinizi ve analizlerinizi paylaşın. Görüşleriniz diğer okurlara rehberlik eder.

Haber Size Ne Hissettirdi?

İçerik Analizi

Haberin kalitesini ve tarafsızlığını değerlendirin.

%0
%0
%0
%0
%0
%0

Bu haberle ilgili bir sorun mu fark ettiniz? Bildiriminiz yasal ve editoryal ekiplerimizce incelenecektir.

0 / 2000

Bildiriminiz gönderiliyor, lütfen bekleyin...