Fenerbahçe Yeni Sezon Hazırlıklarını Sürdürüyor
Bu görsel yapay zeka teknolojileri kullanılarak oluşturulmuştur. Görsel haber içeriğini temsil etmek amacıyla hazırlanmıştır.
- Fenerbahçe, Düzce Topuk Yaylası Tesisleri'nde yeni sezon hazırlıklarına başladı.
- Teknik direktör İsmail Kartal yönetiminde ilk antrenman yapıldı.
- Antrenmanda kuvvet, dayanıklılık, çabukluk ve pas çalışmaları gerçekleştirildi.
- Akşam saatlerinde ikinci bir antrenman daha yapılacak.
Fenerbahçe, yeni sezon hazırlıklarına Düzce'deki Topuk Yaylası Tesisleri'nde devam ediyor. Teknik direktör İsmail Kartal yönetiminde gerçekleştirilen antrenman salonda kuvvet ve dayanıklılık hareketleriyle başladı.
Ardından sahada ısınma, çabukluk, koordinasyon ve dar alanda pas oyunları yapıldı. Antrenman bireysel çalışmalarla tamamlandı. Fenerbahçe, akşam saatlerinde yapacağı ikinci antrenmanla hazırlıklarına devam edecek.
Okuyucu Değerlendirmesi
Bu haber hakkındaki düşüncelerinizi ve analizlerinizi paylaşın. Görüşleriniz diğer okurlara rehberlik eder.
Haber Size Ne Hissettirdi?
İçerik Analizi
Haberin kalitesini ve tarafsızlığını değerlendirin.