Spor

Oğuz Aydın: Affettirmek İçin Elimizden Geleni Yapacağız!

26 Haziran 2026 - 21:26 Yazar: Editör Masası
1 dk okuma 11
Oğuz Aydın: Affettirmek İçin Elimizden Geleni Yapacağız!
Yapay Zeka Bilgilendirmesi

Bu görsel yapay zeka teknolojileri kullanılarak oluşturulmuştur. Görsel haber içeriğini temsil etmek amacıyla hazırlanmıştır.

Milli futbolcu Oğuz Aydın, 2026 Dünya Kupası'nda grup aşamasında elenen A Milli Takım adına ABD maçı sonrası özür diledi ve affettirme sözü verdi.

2026 Dünya Kupası D Grubu'nu sonuncu sırada tamamlayan A Milli Futbol Takımı, organizasyona grup aşamasında veda etti. A Milli Futbol Takımı'ndan Oğuz Aydın, ABD ile oynanan son maçın ardından bir paylaşım yaptı.

Oğuz Aydın paylaşımında şu ifadeleri kullandı: "Bugün hissettiğimiz hayal kırıklığı, artık bu formayı her giydiğimizde bizi daha güçlü, daha hazır ve daha kararlı kılacak olan şey. Bütün milletimizden onları gururlandıramadığımız için özür dileriz. Bu hissettiklerimizi unutmadan kendimizi affettirmek için elimizden geleni yapacağız."

Okuyucu Değerlendirmesi

Bu haber hakkındaki düşüncelerinizi ve analizlerinizi paylaşın. Görüşleriniz diğer okurlara rehberlik eder.

Haber Size Ne Hissettirdi?

İçerik Analizi

Haberin kalitesini ve tarafsızlığını değerlendirin.

%0
%0
%0
%0
%0
%0

Bu haberle ilgili bir sorun mu fark ettiniz? Bildiriminiz yasal ve editoryal ekiplerimizce incelenecektir.

0 / 2000

Bildiriminiz gönderiliyor, lütfen bekleyin...