Zeki Çelik: "Turnuva İstediğimiz Gibi Geçmedi"
Bu görsel yapay zeka teknolojileri kullanılarak oluşturulmuştur. Görsel haber içeriğini temsil etmek amacıyla hazırlanmıştır.
- A Milli Futbol Takımı, 2026 Dünya Kupası D Grubu'nda sonuncu oldu ve turnuvaya veda etti.
- Zeki Çelik, turnuvanın istedikleri gibi geçmediğini söyledi.
- Oyuncu, son maçta galibiyet için ellerinden geleni yaptıklarını belirtti.
- Zeki Çelik, taraftarlara teşekkür ederek daha çok çalışacaklarını ifade etti.
2026 Dünya Kupası D Grubu'nda mücadele eden A Milli Futbol Takımı, grup sonuncusu olarak turnuvaya veda etti. Takımın başarısız performansının ardından milli futbolcu Zeki Çelik, bir açıklama yaptı.
Zeki Çelik yaptığı paylaşımda şu ifadelere yer verdi: "Maalesef turnuva istediğimiz gibi geçmedi. Ancak son maçımızda sizlere en azından bir galibiyet armağan edebilmek için elimizden geleni yaptık. Bize her koşulda destek olan herkese teşekkür ediyoruz. Daha iyisi için her zaman daha çok çalışmaya devam edeceğiz."
Okuyucu Değerlendirmesi
Bu haber hakkındaki düşüncelerinizi ve analizlerinizi paylaşın. Görüşleriniz diğer okurlara rehberlik eder.
Haber Size Ne Hissettirdi?
İçerik Analizi
Haberin kalitesini ve tarafsızlığını değerlendirin.