Fenerbahçe Yönetim Kurulu Topuk Yaylası'na Geldi
Bu görsel yapay zeka teknolojileri kullanılarak oluşturulmuştur. Görsel haber içeriğini temsil etmek amacıyla hazırlanmıştır.
- Fenerbahçe yönetim kurulu üyeleri, Topuk Yaylası'ndaki kampa ziyarette bulundu.
- Başkan Aziz Yıldırım, başkan vekili Barış Göktürk ve yönetici Özgür Peker dün kampa gelerek oyuncular ve teknik heyetle toplantı yaptı.
- Bugün öğle yemeğine yönetim kurulunun birçok üyesi katıldı ve yemek öncesinde başkan ikinci bir toplantı gerçekleştirdi.
- Yemek sonrası yöneticiler Mehmet Aydın, Savaş Adalet, Fatih Öztürk, Ömer Onan ve Batuhan Özdemir tesisleri gezdi.
Fenerbahçe'de yeni sezon ilk etap çalışmaları kapsamında Topuk Yaylası'nda kamp devam ediyor. Dün kampı ziyaret eden Başkan Aziz Yıldırım, Başkan Vekili Barış Göktürk ve Yönetici Özgür Peker, geç saatlerde oyuncular ve teknik heyetle toplantı gerçekleştirdi.
Bugün öğle saatlerinde düzenlenen yemeğe yönetim kurulundaki birçok isim katıldı. Yemek öncesinde Başkan Yıldırım, yöneticiler, teknik heyet ve futbolcularla yeniden bir toplantı yaptı. Yemeğin ardından yöneticilerden Mehmet Aydın, Savaş Adalet, Fatih Öztürk, Ömer Onan ve Batuhan Özdemir tesisleri gezdi.
Okuyucu Değerlendirmesi
Bu haber hakkındaki düşüncelerinizi ve analizlerinizi paylaşın. Görüşleriniz diğer okurlara rehberlik eder.
Haber Size Ne Hissettirdi?
İçerik Analizi
Haberin kalitesini ve tarafsızlığını değerlendirin.