Beşiktaş Sezon Öncesi Yemeğinde Buluştu
Bu görsel yapay zeka teknolojileri kullanılarak oluşturulmuştur. Görsel haber içeriğini temsil etmek amacıyla hazırlanmıştır.
- Beşiktaş, yeni sezon öncesi yemekte buluştu.
- Organizasyon, BJK Nevzat Demir Tesisleri'nde gerçekleşti.
- Başkan Serdal Adalı, futbol direktörü Önder Özen ve teknik direktör Vincenzo Italiano etkinlikte hazır bulundu.
- Serdal Adalı, futbolculara başarı diledi.
- 2026-2027 sezonu hazırlıkları yarın başlayacak.
Beşiktaş, yeni sezon hazırlıkları öncesinde bir yemek organizasyonunda bir araya geldi. Siyah-beyazlı kulüpten yapılan açıklamaya göre, BJK Nevzat Demir Tesisleri'nde düzenlenen yemeğe başkan Serdal Adalı, futbol direktörü Önder Özen, teknik direktör Vincenzo Italiano, antrenörler ve futbolcular katıldı.
Yemekte Özen ve Italiano ile sohbet eden Serdal Adalı, futbolculara başarı dileklerini iletti. Beşiktaş, 2026-2027 sezonu hazırlıklarına yarın başlayacak.
Okuyucu Değerlendirmesi
Bu haber hakkındaki düşüncelerinizi ve analizlerinizi paylaşın. Görüşleriniz diğer okurlara rehberlik eder.
Haber Size Ne Hissettirdi?
İçerik Analizi
Haberin kalitesini ve tarafsızlığını değerlendirin.