Bursa'da Çöp Evde Mahsur Kalan Adamı Polis Kurtardı
Bu görsel yapay zeka teknolojileri kullanılarak oluşturulmuştur. Görsel haber içeriğini temsil etmek amacıyla hazırlanmıştır.
- Bursa Mudanya'da 70 yaşındaki Mehmet Sedat G., evinde biriktirdiği çöpler nedeniyle mahsur kaldı.
- Polisi arayarak yardım isteyen adam, apartman yöneticileri tarafından kurtarıldı.
- Sağlık ekiplerine teslim edilen Mehmet Sedat G., hastaneye kaldırıldı.
- Kurtarıldığında ilk talebi su ve meyve suyu oldu.
Bursa'nın Mudanya ilçesi Orhangazi Caddesi'ndeki 5 katlı bir apartmanın en üst katında yaşayan Mehmet Sedat G. (70), eşinden boşandıktan sonra psikolojik sorunlar yaşamaya başladı. Çocuklarıyla iletişimi kopan adam, zamanla evinde büyük miktarda çöp biriktirdi.
Son dönemde evden kötü kokular gelmeye başlayan Mehmet Sedat G.'yi günlerce gören olmadı. Dün öğle saatlerinde sağlık sorunları, yetersiz beslenme ve yüksekliği 1 metreyi bulan çöp yığını nedeniyle evinden çıkamayan adam, cep telefonuyla 112 Acil Çağrı Merkezi'ni arayarak yardım istedi.
Olay yerine gelen ekipler, apartman yöneticileri Ömer Faruk Orhan ve Erdoğan Paçin yardımıyla eve girdi. Çöp yığınının içindeki yatağında pantolonsuz bir şekilde yatan Mehmet Sedat G., kendisini kurtarmaya gelenleri görünce, "İçim yanıyor ve çok açım. Bana su ve meyve suyu verir misiniz?" dedi.
Bunun üzerine kendisine pantolon giydirilen ve çevrede bulunan bir kabloyla kemer yapılan Mehmet Sedat G., tamamen çöple dolu evden çıkarıldı. Apartman dışında sağlık ve polis ekiplerine teslim edilen adam, ilk müdahalenin ardından Mudanya Devlet Hastanesi'ne kaldırıldı. Tedavisi devam eden Mehmet Sedat G.'nin dairesinde temizlik çalışmalarının başlatılacağı öğrenildi.
Okuyucu Değerlendirmesi
Bu haber hakkındaki düşüncelerinizi ve analizlerinizi paylaşın. Görüşleriniz diğer okurlara rehberlik eder.
Haber Size Ne Hissettirdi?
İçerik Analizi
Haberin kalitesini ve tarafsızlığını değerlendirin.