Kuzey Marmara Otoyolu'nda Elektrikli Araç Yangını: Aile Kurtarıldı
Bu görsel yapay zeka teknolojileri kullanılarak oluşturulmuştur. Görsel haber içeriğini temsil etmek amacıyla hazırlanmıştır.
- 2025 model elektrikli otomobil, Kuzey Marmara Otoyolu Nakkaş mevkiinde seyir halindeyken motor kısmından alev aldı.
- Sürücü İsmail Yiğit, eşi ve iki çocuğunu yaklaşık 1,5 dakikada araçtan çıkardı.
- Yangın 12 dakikada tüm aracı sardı, itfaiye tarafından söndürüldü. Otomobil kullanılamaz hale geldi.
- Araç 29 bin kilometrede, 6 aylık ve garantili bakımlıydı. Aile hastanede kontrol edildi, sağlık durumları iyi.
Kuzey Marmara Otoyolu Nakkaş mevkiinde saat 21.45 sıralarında seyir halindeki elektrikli otomobilde yangın çıktı. İddiaya göre, İsmail Yiğit yönetimindeki 34 MYK 987 plakalı araç, Marmaraereğlisi'nden İstanbul'a seyrederken motor bölümünden dumanlar yükselmeye başladı. Sürücü, aracı emniyet şeridine çekerek ailesini hızla tahliye etti.
Yangın kısa sürede tüm aracı sardı. İtfaiye ekiplerinin müdahalesiyle söndürülen yangında otomobil tamamen kullanılamaz hale geldi. Sürücünün eşi ve iki çocuğu tedbir amaçlı hastaneye kaldırılırken, sağlık durumlarının iyi olduğu belirtildi.
Yangın anı ve ailenin kurtuluşu çevredekiler tarafından cep telefonuyla kaydedildi. Sürücü İsmail Yiğit, yaşananları şöyle anlattı:
"Aracım 2025 model, mart çıkışlı ve 29 bin kilometrede. 6 ay önce yetkili servisten garantili arabam. Bütün bakımlarını yaptırdık. Bugün Marmaraereğlisi'nden ailemle yola çıktım. 100 kilometre hızla seyir halindeyken arabamın altından dumanlar çıkmaya başladı. Bir buçuk dakika içerisinde motordan kaynaklı yandı. 12 dakika içerisinde bütün araba bu hale geldi. Arabanın bagaj kapağı yok. Ön cam yandı, kaputu yandı. Garantili araba nasıl bu hale geldi bilmiyorum."
"Ailemi bir buçuk dakika arayla kurtardım. Ailemi çıkardıktan bir buçuk dakika sonra araçtan şarj aletimi almaya çalıştım kapılar kitlenmişti. Allah'tan arkamızda bizimle birlikte seyreden bir arkadaşımız vardı. Dumanları gördük, hemen emniyet şeridine çektik. Çocukları tahliye ettik. Yoksa şu an belki de bizim ölüm haberimizi yapıyor olabilirdiniz. Ambulans geldi, eşim ve çocuklarıma ön tedaviyi yaptılar. Kontrol için de hastaneye geçtiler."
Okuyucu Değerlendirmesi
Bu haber hakkındaki düşüncelerinizi ve analizlerinizi paylaşın. Görüşleriniz diğer okurlara rehberlik eder.
Haber Size Ne Hissettirdi?
İçerik Analizi
Haberin kalitesini ve tarafsızlığını değerlendirin.