Yaşam

Kuzey Marmara Otoyolu'nda Elektrikli Araç Yangını: Aile Kurtarıldı

28 Haziran 2026 - 16:06 Yazar: Editör Masası
2 dk okuma 18
Kuzey Marmara Otoyolu'nda Elektrikli Araç Yangını: Aile Kurtarıldı
Yapay Zeka Bilgilendirmesi

Bu görsel yapay zeka teknolojileri kullanılarak oluşturulmuştur. Görsel haber içeriğini temsil etmek amacıyla hazırlanmıştır.

Kuzey Marmara Otoyolu Nakkaş mevkiinde seyir halindeki elektrikli otomobilin motor bölümünden yangın çıktı. Sürücü İsmail Yiğit, ailesini bir buçuk dakika içinde tahliye etti. Alevler kısa sürede tüm aracı sardı, itfaiye ekipleri yangını söndürdü. Sürücü, "Ailemi bir buçuk dakika arayla kurtardım" dedi.

Kuzey Marmara Otoyolu Nakkaş mevkiinde saat 21.45 sıralarında seyir halindeki elektrikli otomobilde yangın çıktı. İddiaya göre, İsmail Yiğit yönetimindeki 34 MYK 987 plakalı araç, Marmaraereğlisi'nden İstanbul'a seyrederken motor bölümünden dumanlar yükselmeye başladı. Sürücü, aracı emniyet şeridine çekerek ailesini hızla tahliye etti.

Yangın kısa sürede tüm aracı sardı. İtfaiye ekiplerinin müdahalesiyle söndürülen yangında otomobil tamamen kullanılamaz hale geldi. Sürücünün eşi ve iki çocuğu tedbir amaçlı hastaneye kaldırılırken, sağlık durumlarının iyi olduğu belirtildi.

Yangın anı ve ailenin kurtuluşu çevredekiler tarafından cep telefonuyla kaydedildi. Sürücü İsmail Yiğit, yaşananları şöyle anlattı:

"Aracım 2025 model, mart çıkışlı ve 29 bin kilometrede. 6 ay önce yetkili servisten garantili arabam. Bütün bakımlarını yaptırdık. Bugün Marmaraereğlisi'nden ailemle yola çıktım. 100 kilometre hızla seyir halindeyken arabamın altından dumanlar çıkmaya başladı. Bir buçuk dakika içerisinde motordan kaynaklı yandı. 12 dakika içerisinde bütün araba bu hale geldi. Arabanın bagaj kapağı yok. Ön cam yandı, kaputu yandı. Garantili araba nasıl bu hale geldi bilmiyorum."

"Ailemi bir buçuk dakika arayla kurtardım. Ailemi çıkardıktan bir buçuk dakika sonra araçtan şarj aletimi almaya çalıştım kapılar kitlenmişti. Allah'tan arkamızda bizimle birlikte seyreden bir arkadaşımız vardı. Dumanları gördük, hemen emniyet şeridine çektik. Çocukları tahliye ettik. Yoksa şu an belki de bizim ölüm haberimizi yapıyor olabilirdiniz. Ambulans geldi, eşim ve çocuklarıma ön tedaviyi yaptılar. Kontrol için de hastaneye geçtiler."

Okuyucu Değerlendirmesi

Bu haber hakkındaki düşüncelerinizi ve analizlerinizi paylaşın. Görüşleriniz diğer okurlara rehberlik eder.

Haber Size Ne Hissettirdi?

İçerik Analizi

Haberin kalitesini ve tarafsızlığını değerlendirin.

%0
%0
%0
%0
%0
%0

Bu haberle ilgili bir sorun mu fark ettiniz? Bildiriminiz yasal ve editoryal ekiplerimizce incelenecektir.

0 / 2000

Bildiriminiz gönderiliyor, lütfen bekleyin...