Yaşam

Elektrikli Otomobil Otoyolda Alev Aldı, Aile Son Anda Kurtuldu

28 Haziran 2026 - 16:13 Yazar: Editör Masası
2 dk okuma 17
Elektrikli Otomobil Otoyolda Alev Aldı, Aile Son Anda Kurtuldu
Yapay Zeka Bilgilendirmesi

Bu görsel yapay zeka teknolojileri kullanılarak oluşturulmuştur. Görsel haber içeriğini temsil etmek amacıyla hazırlanmıştır.

İstanbul Çatalca'da bir elektrikli otomobil seyir halindeyken motor bölümünden alev aldı. Sürücü İsmail Yiğit, ailesini son anda tahliye ederek can kaybını önledi. Yangında araç tamamen yanarken, Yiğit'in eşi ve iki çocuğu kontrol amaçlı hastaneye kaldırıldı. Sürücü, ailesini bir buçuk dakika içinde kurtardığını söyledi.

Çatalca'da otoyolda seyir halindeki elektrikli otomobil, saat 21.45 sıralarında motor bölümünden alev aldı. Sürücü İsmail Yiğit, ailesiyle birlikte Marmaraereğlisi'nden İstanbul'a giderken dumanları fark etti. Aracı emniyet şeridine çekerek eşi ve iki çocuğunu tahliye etti.

Yangın kısa sürede aracın tamamını sardı. İhbarla olay yerine gelen itfaiye ekipleri alevleri söndürürken, araç kullanılamaz hale geldi. Sürücünün eşi ve çocukları, olay yerindeki ilk müdahalenin ardından kontrol amaçlı ambulansla hastaneye götürüldü.

İsmail Yiğit, yangın anını şöyle anlattı: "Aracım 2025 model, mart çıkışlı ve 29 bin kilometrede. 6 ay önce yetkili servisten garantili arabam. Bütün bakımlarını yaptırdık. Bugün Marmaraereğlisi'nden ailemle birlikte yola çıktım. 100 kilometre hızla seyir halindeyken arabamın altından dumanlar çıkmaya başladı. Bir buçuk dakika içerisinde motordan kaynaklı yandı. 12 dakika içerisinde bütün araba bu hale geldi."

Yiğit, ailesini kurtarma çabasını da şu sözlerle ifade etti: "Ailemi bir buçuk dakika arayla kurtardım. Ailemi çıkardıktan bir buçuk dakika sonra araçtan şarj aletimi almaya çalıştım kapılar kitlenmişti. Allah'tan arkamızda bizimle birlikte seyreden bir arkadaşımız vardı. Dumanları gördük, hemen emniyet şeridine çektik. Çocukları tahliye ettik. Yoksa şu an belki de bizim ölüm haberimizi yapıyor olabilirdiniz. Ambulans geldi, eşim ve çocuklarıma ön tedaviyi yaptılar. Kontrol için de hastaneye geçtiler."

Yangının ilk anları ve aracın alev alev yanışı cep telefonu kamerasına yansıdı. Olayla ilgili jandarma inceleme başlattı.

Okuyucu Değerlendirmesi

Bu haber hakkındaki düşüncelerinizi ve analizlerinizi paylaşın. Görüşleriniz diğer okurlara rehberlik eder.

Haber Size Ne Hissettirdi?

İçerik Analizi

Haberin kalitesini ve tarafsızlığını değerlendirin.

%0
%0
%0
%0
%0
%0

Bu haberle ilgili bir sorun mu fark ettiniz? Bildiriminiz yasal ve editoryal ekiplerimizce incelenecektir.

0 / 2000

Bildiriminiz gönderiliyor, lütfen bekleyin...