Antalya'da Psikolojik Sorunlu Şahıs Odayı Ateşe Verdi
Bu görsel yapay zeka teknolojileri kullanılarak oluşturulmuştur. Görsel haber içeriğini temsil etmek amacıyla hazırlanmıştır.
- 27 yaşındaki B.M.D., televizyon kumandası yüzünden annesi İkbal Kaçar ile tartıştı.
- Tartışma sonrası kendini odaya kilitleyip odayı ateşe verdi.
- İtfaiye ekipleri kapıyı kırarak dumandan etkilenen B.M.D.'yi kurtardı.
- Anne Kaçar, oğlunun psikolojik sorunları olduğunu ve hastanede tedavi edilmesi gerektiğini söyledi.
Antalya'da psikolojik sorunları olduğu öne sürülen B.M.D. (27), televizyon kumandası yüzünden annesiyle tartıştıktan sonra kendini odaya kilitleyip odayı ateşe verdi. Olay, Kepez ilçesi Teomanpaşa Mahallesi'ndeki 4 katlı bir apartmanın 1. katında meydana geldi.
İddiaya göre, dün akşam TV kumandası nedeniyle tartışan anne İkbal Kaçar, bugün öğle saatlerinde oğlunu aradı ancak ulaşamadı. Bunun üzerine anneannesi ve dedesiyle yaşadığı eve giden Kaçar, oğluyla tekrar tartışmaya başladı. Tartışma sırasında B.M.D., annesine bağırarak kendini odaya kilitledi ve kapının arkasına dolap çekti. İkbal Kaçar durumu polise bildirdi. Saat 13.30 sıralarında odadan duman çıkmaya başlaması üzerine olay yerine itfaiye ve sağlık ekipleri çağrıldı.
İtfaiye ekipleri kapıyı kırarak içeri girdi ve B.M.D.'yi duman altında buldu. Dumandan etkilenen genç adam dışarı çıkarıldıktan sonra alevlere müdahale edildi. Sağlık ekiplerinin ilk müdahalesinin ardından B.M.D., ambulansla hastaneye kaldırıldı. Yangın kısa sürede söndürülürken, dairede hasar oluştu. Yoğun duman nedeniyle apartman sakinleri tahliye edildi.
Olay sırasında evde bulunan komşu Yusuf Ateş, yaşananları şu sözlerle anlattı: "Bu apartmanda oturuyorum. Daha önce de bu arkadaş intihar etmek için çatıya çıkmıştı. Annesiyle konuşmuştuk ve 'Bir daha böyle bir şey olmayacak' demişti. Burada çocuklarımız var. Onların psikolojisi bozuldu. Apartmanda hamile kadınlar var ve her an her şey olabilir. Herkes korku içerisinde. O an psikolojisi bozuksa saldırabilir. Bugün de yangın çıkartmış. Biz de bu apartmanda oturduğumuz için evimiz de yanabilir. Biz kendisinden şikayetçiyiz. Kanun ne gerektiriyorsa o konuda kendilerinden şikayetçiyiz."
Anne İkbal Kaçar ise, "Oğlumun psikolojik sorunları var. Uzun zamandır tedavi görüyor. Bu tip krizler geçirdiği zaman böyle oluyor. Çok yere ulaşmaya çalıştım ama kimse yardımcı olmadı. Böyle olan çocukların hastaneye yatırılmasını istiyorum. Bugün evde değildim, dün akşam TV'yi yaptırmıştım, kumandasını istedim. 5-6 kere seslendim ama cevap alamadım. Ben de bu esnada sesimi yükselttim. 'Neden bana sesini yükselttin' diye atak geçirmiş. 'Annem bana sesini yükseltti' diye kafasında kurmuş. Kapıya geldim ancak açmadı. Ben de polisi aradım. Onları aradım diye de kendisini odaya kapattı. Dolabı da kapıya çekerek kapattı. Odada ateş çıktı ve o da orada yanacaktı eğer polisler olmasaydı. Şimdi hastaneye götürdüler. Kendisiyle yaşadığım arbedede kolum kesildi, kafam şişti. Bu tür çocukların hastanede tedavi edilmeden çıkmasını istemiyorum. Apartman sakinleri oğlumu istemiyor, ailemi değil. Kendileri çok haklı. Ben de kendi çocuğumdan şikayetçiyim." şeklinde konuştu.
Okuyucu Değerlendirmesi
Bu haber hakkındaki düşüncelerinizi ve analizlerinizi paylaşın. Görüşleriniz diğer okurlara rehberlik eder.
Haber Size Ne Hissettirdi?
İçerik Analizi
Haberin kalitesini ve tarafsızlığını değerlendirin.