Yaşam

Adana’da 42 Derece: Vatandaşlar Gölgelik Alanlara Akın Etti

28 Haziran 2026 - 17:12 Yazar: Editör Masası
1 dk okuma 11
Adana’da 42 Derece: Vatandaşlar Gölgelik Alanlara Akın Etti
Yapay Zeka Bilgilendirmesi

Bu görsel yapay zeka teknolojileri kullanılarak oluşturulmuştur. Görsel haber içeriğini temsil etmek amacıyla hazırlanmıştır.

Adana’da sıcaklık güneşte 42 dereceye ulaşırken, araç termometreleri 48 dereceyi gösterdi. Bunaltıcı sıcaklık nedeniyle vatandaşlar park ve gölgelik alanlara akın etti. Vatandaşlardan Ali Duran, "Yazın biz kaçacak yer arıyoruz. Adana’ya gelmek isteyen kışın gelsin" dedi.

Adana kent merkezinde termometreler 42 dereceyi, araç termometreleri ise 48 dereceyi gösterdi. Adanalılar gölge alanlarda serinlemeye çalıştı. Yüksek sıcaklık nedeniyle cadde ve sokaklar boş kaldı.

Bunaltan sıcaklık nedeniyle sokak hayvanları da gölgeliklere gitti, kuşlar su birikintilerine girdi. Bazı kişiler de banklarda uyudu.

Seyhan ilçesindeki Atatürk Parkı'nda gezintiye çıkan Ali Duran, "Havalar çok sıcak, nem de yüksek. Mecburen klimaların çalıştığı mağaza ve işletmelerde oturmayı tercih ediyoruz. Yazın biz kaçacak yer arıyoruz. Adana'ya gelmek isteyen kışın gelsin" diye konuştu.

Okuyucu Değerlendirmesi

Bu haber hakkındaki düşüncelerinizi ve analizlerinizi paylaşın. Görüşleriniz diğer okurlara rehberlik eder.

Haber Size Ne Hissettirdi?

İçerik Analizi

Haberin kalitesini ve tarafsızlığını değerlendirin.

%0
%0
%0
%0
%0
%0

Bu haberle ilgili bir sorun mu fark ettiniz? Bildiriminiz yasal ve editoryal ekiplerimizce incelenecektir.

0 / 2000

Bildiriminiz gönderiliyor, lütfen bekleyin...