Yaşam

Gaziantep'teki Orman Yangını Kontrol Altına Alındı

28 Haziran 2026 - 20:06 Yazar: Editör Masası
1 dk okuma 15
Gaziantep'teki Orman Yangını Kontrol Altına Alındı
Gaziantep'in Nurdağı ilçesinde çıkan orman yangını, havadan ve karadan müdahale ile kontrol altına alındı. Yangında yaklaşık 3 hektarlık kızılçam ormanı zarar gördü, soğutma çalışmaları sürüyor.

Nurdağı ilçesine bağlı Kırkpınar Mahallesi kırsalındaki ormanlık alanda henüz belirlenemeyen bir nedenle yangın çıktı.

İhbar üzerine bölgeye Orman Genel Müdürlüğüne bağlı ekipler sevk edildi. Yangına havadan 1 helikopter, karadan ise 6 arazöz, 4 su ikmal aracı, 5 ilk müdahale aracı ve 2 itfaiye aracıyla müdahale edildi. Yangın kontrol altına alınarak soğutma çalışmaları başlatıldı.

Yangında yaklaşık 3 hektarlık kızılçam ormanı zarar gördü. Ekiplerin bölgedeki soğutma çalışmaları sürüyor. Yangının çıkış nedeniyle ilgili inceleme başlatıldı.

Okuyucu Değerlendirmesi

Bu haber hakkındaki düşüncelerinizi ve analizlerinizi paylaşın. Görüşleriniz diğer okurlara rehberlik eder.

Haber Size Ne Hissettirdi?

İçerik Analizi

Haberin kalitesini ve tarafsızlığını değerlendirin.

%0
%0
%0
%0
%0
%0

Bu haberle ilgili bir sorun mu fark ettiniz? Bildiriminiz yasal ve editoryal ekiplerimizce incelenecektir.

0 / 2000

Bildiriminiz gönderiliyor, lütfen bekleyin...