Gaziantep'teki Orman Yangını Kontrol Altına Alındı
- Gaziantep'in Nurdağı ilçesindeki Kırkpınar Mahallesi kırsalında orman yangını çıktı.
- Müdahalede 1 helikopter, 6 arazöz, 4 su ikmal aracı, 5 ilk müdahale aracı ve 2 itfaiye aracı kullanıldı.
- Yaklaşık 3 hektar kızılçam ormanı zarar gördü.
- Yangın kontrol altına alındı, soğutma çalışmaları sürüyor.
Nurdağı ilçesine bağlı Kırkpınar Mahallesi kırsalındaki ormanlık alanda henüz belirlenemeyen bir nedenle yangın çıktı.
İhbar üzerine bölgeye Orman Genel Müdürlüğüne bağlı ekipler sevk edildi. Yangına havadan 1 helikopter, karadan ise 6 arazöz, 4 su ikmal aracı, 5 ilk müdahale aracı ve 2 itfaiye aracıyla müdahale edildi. Yangın kontrol altına alınarak soğutma çalışmaları başlatıldı.
Yangında yaklaşık 3 hektarlık kızılçam ormanı zarar gördü. Ekiplerin bölgedeki soğutma çalışmaları sürüyor. Yangının çıkış nedeniyle ilgili inceleme başlatıldı.
Okuyucu Değerlendirmesi
Bu haber hakkındaki düşüncelerinizi ve analizlerinizi paylaşın. Görüşleriniz diğer okurlara rehberlik eder.
Haber Size Ne Hissettirdi?
İçerik Analizi
Haberin kalitesini ve tarafsızlığını değerlendirin.