Eskişehir'de Maden Ocağı Kazası: 2 İşçi Taş Kırma Kuyusuna Düştü
Bu görsel yapay zeka teknolojileri kullanılarak oluşturulmuştur. Görsel haber içeriğini temsil etmek amacıyla hazırlanmıştır.
- Eskişehir Sivrihisar'daki bir maden ocağında Nihat E. ve Bekir A. adlı 2 işçi taş kırma kuyusuna düştü.
- İtfaiye ekiplerince kurtarılan işçiler, bilinçleri açık şekilde hastaneye kaldırıldı.
- İşçilerin sağlık durumlarının iyi olduğu bildirildi.
- Olayla ilgili soruşturma başlatıldı.
Eskişehir'in Sivrihisar ilçesine bağlı Böğürtlen Mahallesi kırsalında bulunan bir maden ocağında çalışan Nihat E. (27) ve Bekir A. (52), henüz belirlenemeyen bir nedenle silo üzerinden taş kırma kuyusuna düştü.
İhbar üzerine olay yerine jandarma, sağlık ve itfaiye ekipleri sevk edildi. Eskişehir Büyükşehir Belediyesi İtfaiye Dairesi ekipleri, kuyuya girerek bilinçleri açık olan iki işçiyi kurtardı. İlk müdahalenin ardından işçiler, Eskişehir Yunus Emre Devlet Hastanesi'ne kaldırıldı.
İşçilerin sağlık durumlarının iyi olduğu öğrenilirken, olayla ilgili geniş çaplı inceleme başlatıldı.
Okuyucu Değerlendirmesi
Bu haber hakkındaki düşüncelerinizi ve analizlerinizi paylaşın. Görüşleriniz diğer okurlara rehberlik eder.
Haber Size Ne Hissettirdi?
İçerik Analizi
Haberin kalitesini ve tarafsızlığını değerlendirin.