Yaşam

Eskişehir'de Maden Ocağı Kazası: 2 İşçi Taş Kırma Kuyusuna Düştü

22 Haziran 2026 - 02:41 Yazar: Editör Masası
1 dk okuma 14
Eskişehir'de Maden Ocağı Kazası: 2 İşçi Taş Kırma Kuyusuna Düştü
Yapay Zeka Bilgilendirmesi

Bu görsel yapay zeka teknolojileri kullanılarak oluşturulmuştur. Görsel haber içeriğini temsil etmek amacıyla hazırlanmıştır.

Eskişehir Sivrihisar'da bir maden ocağında taş kırma kuyusuna düşen 2 işçi, itfaiye ekiplerince kurtarıldı. İşçilerin sağlık durumlarının iyi olduğu öğrenilirken, olayla ilgili inceleme başlatıldı.

Eskişehir'in Sivrihisar ilçesine bağlı Böğürtlen Mahallesi kırsalında bulunan bir maden ocağında çalışan Nihat E. (27) ve Bekir A. (52), henüz belirlenemeyen bir nedenle silo üzerinden taş kırma kuyusuna düştü.

İhbar üzerine olay yerine jandarma, sağlık ve itfaiye ekipleri sevk edildi. Eskişehir Büyükşehir Belediyesi İtfaiye Dairesi ekipleri, kuyuya girerek bilinçleri açık olan iki işçiyi kurtardı. İlk müdahalenin ardından işçiler, Eskişehir Yunus Emre Devlet Hastanesi'ne kaldırıldı.

İşçilerin sağlık durumlarının iyi olduğu öğrenilirken, olayla ilgili geniş çaplı inceleme başlatıldı.

Okuyucu Değerlendirmesi

Bu haber hakkındaki düşüncelerinizi ve analizlerinizi paylaşın. Görüşleriniz diğer okurlara rehberlik eder.

Haber Size Ne Hissettirdi?

İçerik Analizi

Haberin kalitesini ve tarafsızlığını değerlendirin.

%0
%0
%0
%0
%0
%0

Bu haberle ilgili bir sorun mu fark ettiniz? Bildiriminiz yasal ve editoryal ekiplerimizce incelenecektir.

0 / 2000

Bildiriminiz gönderiliyor, lütfen bekleyin...