Yaşam

Batman'da Otobüste 4 Kişinin Midesinde Uyuşturucu Ele Geçirildi

22 Haziran 2026 - 10:57 Yazar: Editör Masası
1 dk okuma 11
Batman'da Otobüste 4 Kişinin Midesinde Uyuşturucu Ele Geçirildi
Yapay Zeka Bilgilendirmesi

Bu görsel yapay zeka teknolojileri kullanılarak oluşturulmuştur. Görsel haber içeriğini temsil etmek amacıyla hazırlanmıştır.

Batman'da narkotik ekiplerinin şehir girişinde durdurduğu bir otobüste, yabancı uyruklu 4 kişinin midesinde taşıdığı uyuşturucu maddeler ele geçirildi. Şüpheliler tutuklanarak cezaevine gönderildi.

Batman İl Emniyet Müdürlüğü Narkotik Suçlarla Mücadele Şube Müdürlüğü ekiplerince yürütülen çalışmalar kapsamında, il girişinde durdurulan bir yolcu otobüsünde denetim gerçekleştirildi.

Yapılan kontrollerde, otobüste yolcu olarak bulunan yabancı uyruklu 4 kişinin uyuşturucu madde taşıdığı tespit edildi. Şüphelilerin midesinde taşıdığı uyuşturucu maddeler, güvenlik güçlerinin çalışmaları sonucu ele geçirildi.

Operasyonda ele geçirilen uyuşturucu maddeler şöyle:

  • 59 parça halinde 488 gram eroin
  • 54 parça halinde 430 gram eroin
  • 80 parça halinde 500 gram metamfetamin
  • 160 parça halinde 1 kilo 308 gram toz esrar

Olayla ilgili gözaltına alınan 4 şüpheli hakkında adli işlem başlatıldı. Emniyetteki işlemlerinin ardından adliyeye sevk edilen şüpheliler, çıkarıldıkları mahkemece tutuklanarak cezaevine teslim edildi.

Batman Emniyet Müdürlüğü'nün uyuşturucu madde ticareti ve sevkiyatına yönelik çalışmalarının sürdüğü bildirildi.

Okuyucu Değerlendirmesi

Bu haber hakkındaki düşüncelerinizi ve analizlerinizi paylaşın. Görüşleriniz diğer okurlara rehberlik eder.

Haber Size Ne Hissettirdi?

İçerik Analizi

Haberin kalitesini ve tarafsızlığını değerlendirin.

%0
%0
%0
%0
%0
%0

Bu haberle ilgili bir sorun mu fark ettiniz? Bildiriminiz yasal ve editoryal ekiplerimizce incelenecektir.

0 / 2000

Bildiriminiz gönderiliyor, lütfen bekleyin...