Yaşam

Kubilay Kaan Kundakçı Cinayeti Davasında İlk Duruşma Başladı

22 Haziran 2026 - 12:26 Yazar: Editör Masası
2 dk okuma 11
Kubilay Kaan Kundakçı Cinayeti Davasında İlk Duruşma Başladı
Yapay Zeka Bilgilendirmesi

Bu görsel yapay zeka teknolojileri kullanılarak oluşturulmuştur. Görsel haber içeriğini temsil etmek amacıyla hazırlanmıştır.

Ümraniye'de silahlı saldırıda hayatını kaybeden futbolcu Kubilay Kaan Kundakçı cinayeti davasının ilk duruşması İstanbul Anadolu 23. Ağır Ceza Mahkemesi'nde başladı. Müebbet hapis cezası istenen Alaattin Kadayıfçıoğlu ve Aleyna Kalaycıoğlu ile 5 yıla kadar hapis istemiyle yargılanan İzzet Yıldızhan ilk kez hakim karşısına çıktı. Duruşma öncesi konuşan anne Ülker Kundakçı, oğlunun aşk üçgeni yüzünden öldüğünü belirterek, "Bu bir infaz" dedi. Baba Cemil Kundakçı ise sanıkların en ağır cezayı almasını istedi.

Kubilay Kaan Kundakçı cinayeti davasının ilk duruşması bugün İstanbul Anadolu 23. Ağır Ceza Mahkemesi'nde başladı. Sanıklar Alaattin Kadayıfçıoğlu, Aleyna Kalaycıoğlu ve İzzet Yıldızhan ilk kez hakim karşısına çıktı.

Olay, 19 Mart tarihinde Ümraniye Sıddık Sokak'ta meydana gelmişti. Rapçi Vahap Canbay, eski sevgilisi Aleyna Kalaycıoğlu ile barışmak için arkadaşı Kubilay Kundakçı'dan yardım istemiş, grup stüdyo önünde beklerken Alaattin Kadayıfçıoğlu ile tartışma çıkmıştı. Kadayıfçıoğlu'nun silahla ateş açması sonucu ağır yaralanan Kundakçı, hastanede hayatını kaybetmişti.

İddianamede, Kadayıfçıoğlu hakkında "kasten öldürme" ve "ruhsatsız silah bulundurma" suçlarından, Kalaycıoğlu hakkında ise "kasten öldürmeye azmettirme" suçundan müebbet hapis cezası talep ediliyor. İzzet Yıldızhan ise "suçluyu kayırma" suçundan 6 aydan 5 yıla kadar hapis istemiyle yargılanıyor.

Duruşma öncesi adliye önünde açıklama yapan anne Ülker Kundakçı, "Çocuğum aşk üçgeni yüzünden öldü. Ne alacak var ne verecek var. Bir kadın yüzünden çocuğu infaz etti gitti. Bu bir infaz. Kapalı alanda aracın içinde. Kaçma hakkı vermeden o silahı nasıl sıkabildin?" dedi. Anne Kundakçı ayrıca, "Bu canın hesabını hepsi bana verecek" ifadelerini kullandı.

Baba Cemil Kundakçı ise, "Yüzüme nasıl bakabilecekler? Ben onlara baktığım zaman 'Sizin vicdanınız hiç sızlamadı mı?' demek istiyorum. En ağır cezayı almalarını diliyorum. Bu bir infazdır" şeklinde konuştu. Kundakçı ailesi, duruşma salonunda sanıkların en üst sınırdan cezalandırılmasını talep ediyor.

Okuyucu Değerlendirmesi

Bu haber hakkındaki düşüncelerinizi ve analizlerinizi paylaşın. Görüşleriniz diğer okurlara rehberlik eder.

Haber Size Ne Hissettirdi?

İçerik Analizi

Haberin kalitesini ve tarafsızlığını değerlendirin.

%0
%0
%0
%0
%0
%0

Bu haberle ilgili bir sorun mu fark ettiniz? Bildiriminiz yasal ve editoryal ekiplerimizce incelenecektir.

0 / 2000

Bildiriminiz gönderiliyor, lütfen bekleyin...