Sarıyer'de Kayıp Kedi Arayan Kadın Ceset Buldu
Bu görsel yapay zeka teknolojileri kullanılarak oluşturulmuştur. Görsel haber içeriğini temsil etmek amacıyla hazırlanmıştır.
- Sarıyer Ayazağa'da kaybolan kedisini arayan kadın, metruk bir binada erkek cesedi buldu.
- Olay saat 13.00 sıralarında Dereboyu Caddesi'nde meydana geldi.
- Sağlık ekipleri cesedin çürümeye başladığını tespit etti.
- Cesetten kimlik çıkmadı, otopsi için Adli Tıp Kurumu'na gönderildi.
- Olayla ilgili soruşturma başlatıldı.
Olay, saat 13.00 sıralarında Ayazağa Mahallesi Dereboyu Caddesi'nde meydana geldi. İddiaya göre, kaybolan kedisini çevrede arayan bir kadın metruk binaya girdi. Binanın içinde bir erkek cesediyle karşılaşan kadın, durumu hemen yetkililere bildirdi.
İhbar üzerine olay yerine acil sağlık ve polis ekipleri sevk edildi. Sağlık ekiplerinin yaptığı incelemede, cesedin çürümeye başladığı belirlendi. Üzerinden herhangi bir kimlik çıkmayan ceset, otopsi ve kimlik tespiti için Adli Tıp Kurumu morguna kaldırıldı.
Olayla ilgili soruşturma başlatıldı.
Okuyucu Değerlendirmesi
Bu haber hakkındaki düşüncelerinizi ve analizlerinizi paylaşın. Görüşleriniz diğer okurlara rehberlik eder.
Haber Size Ne Hissettirdi?
İçerik Analizi
Haberin kalitesini ve tarafsızlığını değerlendirin.