SBÜ Adana Tıp Fakültesi İlk Mezunlarını Verdi
Bu görsel yapay zeka teknolojileri kullanılarak oluşturulmuştur. Görsel haber içeriğini temsil etmek amacıyla hazırlanmıştır.
- SBÜ Adana Tıp Fakültesi ilk mezunlarını verdi.
- Mezuniyet törenine Adana Valisi Mustafa Yavuz katıldı.
- Vali Yavuz, genç hekimlerin meslek hayatına adım attıklarını söyledi.
- Vali, hekimlik mesleğinin bilim ve vicdanla icra edilmesi gerektiğini vurguladı.
Sağlık Bilimleri Üniversitesi (SBÜ) Adana Tıp Fakültesi ilk mezunlarını verdi. Düzenlenen mezuniyet törenine katılan Adana Valisi Mustafa Yavuz, diplomalarını alan genç hekimlerin mutluluğunu paylaştı.
Vali Yavuz, uzun ve zorlu bir eğitim sürecini tamamlayan genç hekimlerin meslek hayatlarına ilk adımlarını attığını belirterek, mezuniyetin hem öğrenciler hem de aileleri için büyük bir gurur olduğunu ifade etti. Genç hekimlerin insan hayatına dokunacak önemli bir mesleği icra edeceklerini vurgulayan Yavuz, “İnsan hayatına dokunacak, umut olacak ve şifa dağıtacak evlatlarımızın, hekimlik mesleğini bilimin ışığında, vicdanı rehber edinerek en güzel şekilde icra edeceklerine yürekten inanıyorum. Bu anlamlı günün asıl kahramanları olan gençlerimizi; onların her zaman yanında duran kıymetli ailelerini ve büyük emeklerle yetişmelerine katkı sunan akademisyenlerimizi gönülden tebrik ediyorum.” dedi.
Okuyucu Değerlendirmesi
Bu haber hakkındaki düşüncelerinizi ve analizlerinizi paylaşın. Görüşleriniz diğer okurlara rehberlik eder.
Haber Size Ne Hissettirdi?
İçerik Analizi
Haberin kalitesini ve tarafsızlığını değerlendirin.