Yaşam

SBÜ Adana Tıp Fakültesi İlk Mezunlarını Verdi

23 Haziran 2026 - 12:44 Yazar: Editör Masası
1 dk okuma 18
SBÜ Adana Tıp Fakültesi İlk Mezunlarını Verdi
Yapay Zeka Bilgilendirmesi

Bu görsel yapay zeka teknolojileri kullanılarak oluşturulmuştur. Görsel haber içeriğini temsil etmek amacıyla hazırlanmıştır.

Sağlık Bilimleri Üniversitesi Adana Tıp Fakültesi ilk mezunlarını verdi. Adana Valisi Mustafa Yavuz, mezuniyet töreninde genç hekimleri tebrik etti.

Sağlık Bilimleri Üniversitesi (SBÜ) Adana Tıp Fakültesi ilk mezunlarını verdi. Düzenlenen mezuniyet törenine katılan Adana Valisi Mustafa Yavuz, diplomalarını alan genç hekimlerin mutluluğunu paylaştı.

Vali Yavuz, uzun ve zorlu bir eğitim sürecini tamamlayan genç hekimlerin meslek hayatlarına ilk adımlarını attığını belirterek, mezuniyetin hem öğrenciler hem de aileleri için büyük bir gurur olduğunu ifade etti. Genç hekimlerin insan hayatına dokunacak önemli bir mesleği icra edeceklerini vurgulayan Yavuz, “İnsan hayatına dokunacak, umut olacak ve şifa dağıtacak evlatlarımızın, hekimlik mesleğini bilimin ışığında, vicdanı rehber edinerek en güzel şekilde icra edeceklerine yürekten inanıyorum. Bu anlamlı günün asıl kahramanları olan gençlerimizi; onların her zaman yanında duran kıymetli ailelerini ve büyük emeklerle yetişmelerine katkı sunan akademisyenlerimizi gönülden tebrik ediyorum.” dedi.

Okuyucu Değerlendirmesi

Bu haber hakkındaki düşüncelerinizi ve analizlerinizi paylaşın. Görüşleriniz diğer okurlara rehberlik eder.

Haber Size Ne Hissettirdi?

İçerik Analizi

Haberin kalitesini ve tarafsızlığını değerlendirin.

%0
%0
%0
%0
%0
%0

Bu haberle ilgili bir sorun mu fark ettiniz? Bildiriminiz yasal ve editoryal ekiplerimizce incelenecektir.

0 / 2000

Bildiriminiz gönderiliyor, lütfen bekleyin...