AK Partili Hüseyin Yayman İbrahim Tatlıses'i Ziyaret Etti
Bu görsel yapay zeka teknolojileri kullanılarak oluşturulmuştur. Görsel haber içeriğini temsil etmek amacıyla hazırlanmıştır.
- Hüseyin Yayman, Ankara Bilkent Şehir Hastanesi'nde fizik tedavi gören İbrahim Tatlıses'i ziyaret etti.
- Yayman, Cumhurbaşkanı Erdoğan'ın selamlarını iletti ve geçmiş olsun dileklerini sundu.
- Tatlıses, tedavisinin iyi gittiğini ve sağlık çalışanlarından memnun olduğunu söyledi.
- Tatlıses, Şanlıurfa TEKNOFEST'e davet edildiğini belirterek Mardin ve Urfa türküleri seslendirdi.
AK Parti Genel Başkan Yardımcısı Hüseyin Yayman, Ankara Bilkent Şehir Hastanesi Fizik Tedavi ve Rehabilitasyon Hastanesi'nde tedavi gören İbrahim Tatlıses'i ziyaret etti. Yayman'a, AK Parti MKYK üyeleri Fatima Yurduseven ve Mehmet Ali Kurt eşlik etti.
Ziyarette, Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan'ın selamlarını ileten Yayman, Tatlıses'e geçmiş olsun dileklerini sunarak tedavisinin nasıl gittiğini sordu. İbrahim Tatlıses, "Süperim" yanıtını verdi. Erdoğan'ın çok iyi bir hastane yaptığını ifade eden Tatlıses, tedavisinin iyi gittiğini söyledi.
Tatlıses, hastanedeki sağlık çalışanlarından övgüyle bahsederken, Şanlıurfa'da düzenlenecek TEKNOFEST'e davet edildiğini anlattı. Ziyaret sırasında Mardin ve Urfa türkülerinden seslendiren Tatlıses, konuklarına tatlı ikramında bulundu.
Okuyucu Değerlendirmesi
Bu haber hakkındaki düşüncelerinizi ve analizlerinizi paylaşın. Görüşleriniz diğer okurlara rehberlik eder.
Haber Size Ne Hissettirdi?
İçerik Analizi
Haberin kalitesini ve tarafsızlığını değerlendirin.