Leyla Aydemir Davasında Anne Beyanları ve Yarınki Duruşma
Bu görsel yapay zeka teknolojileri kullanılarak oluşturulmuştur. Görsel haber içeriğini temsil etmek amacıyla hazırlanmıştır.
- 4 yaşındaki Leyla Aydemir'in ölümüyle ilgili dava, Yargıtay'ın bozma kararı sonrası yeniden görülüyor.
- Anne Şükran Aydemir, duruşmada olayı görmediğini ve faili bilmediğini ifade etti.
- Aydemir, "Katil kimse şikayetçiyim" diyerek avukat talebinde bulundu.
- Mahkeme, sanık avukatlarının süre talebini kabul ederek duruşmayı 26 Haziran'a ertelemişti.
- Dava yarın (26 Haziran) devam edecek.
Leyla Aydemir Davası Yarın Devam Ediyor
Bezirhane köyünde kaybolduktan 18 gün sonra dere yatağında cansız bedeni bulunan 4 yaşındaki Leyla Aydemir'in ölümüne ilişkin dava yarın görülecek. Yargıtay'ın bozma kararının ardından yeniden başlayan yargılamada, anne Şükran Aydemir ile sanıkların yeniden dinlenmesine karar verilmişti.
Anne Şükran Aydemir'in Çarpıcı İfadeleri
Bir önceki duruşmada ifade veren anne Şükran Aydemir, "Katil kimse ondan şikayetçiyim. Kimsenin günahını almak istemiyorum. Olayı gözümle görmedim. Kimin yaptığını bilsem kendi ellerimle hesap sorarım" şeklinde konuştu. Evlat acısının dinmediğini belirten Aydemir, ayrıca kendisine bir avukat atanmasını talep etti.
Yarınki Duruşma
Mahkeme heyeti, tutuklu sanık avukatlarının süre talebini kabul ederek duruşmayı 26 Haziran'a ertelemişti. Duruşma yarın devam edecek.
Okuyucu Değerlendirmesi
Bu haber hakkındaki düşüncelerinizi ve analizlerinizi paylaşın. Görüşleriniz diğer okurlara rehberlik eder.
Haber Size Ne Hissettirdi?
İçerik Analizi
Haberin kalitesini ve tarafsızlığını değerlendirin.