Yaşam

Bakan Yumaklı TMO Hububat Alımları İlk Ödemelerini Açıkladı

25 Haziran 2026 - 14:49 Yazar: Editör Masası
1 dk okuma 11
Bakan Yumaklı TMO Hububat Alımları İlk Ödemelerini Açıkladı
Yapay Zeka Bilgilendirmesi

Bu görsel yapay zeka teknolojileri kullanılarak oluşturulmuştur. Görsel haber içeriğini temsil etmek amacıyla hazırlanmıştır.

Tarım ve Orman Bakanı İbrahim Yumaklı, Toprak Mahsulleri Ofisi'nin (TMO) 2026 yılı hububat alım kampanyasında ilk ödemelerin üreticilerin hesaplarına aktarılmaya başlandığını duyurdu. Alımlar 3 Haziran'da başladı ve 211 noktada devam ediyor. Hasat yoğunluğuyla 600 noktaya çıkarılması planlanıyor. Ödemeler, ürün tesliminden 21 gün sonra yapılıyor.

Tarım ve Orman Bakanı İbrahim Yumaklı, TMO'nun 2026 yılı hububat alım kampanyası kapsamında ilk ödemelerin bugün itibarıyla üreticilerin hesaplarına aktarılmaya başlandığını duyurdu.

3 Haziran'da başlayan hububat alım süreci ülke genelinde aralıksız devam ediyor. Bakan Yumaklı, TMO'nun hasat döneminde çiftçilerin ürünlerini sorunsuz şekilde teslim edebilmesi için tüm hazırlıkları yaptığını ifade etti. Halen Türkiye genelinde 211 noktada sürdürülen alımlar, hasat yoğunluğunun artmasıyla birlikte yaklaşık 600 noktaya çıkarılacak.

TMO, kendisine teslim edilen ürünlerin tamamını almaya devam edecek. Ürün bedelleri, teslim tarihinden itibaren 21'inci günden başlayarak üreticilerin hesaplarına yatırılacak. Bakan Yumaklı, "Çiftçimizin emeğini ve alın terini korumaya devam edeceğiz" dedi. TMO'nun alım kampanyasının hasat sezonu boyunca devam edeceği belirtildi.

Okuyucu Değerlendirmesi

Bu haber hakkındaki düşüncelerinizi ve analizlerinizi paylaşın. Görüşleriniz diğer okurlara rehberlik eder.

Haber Size Ne Hissettirdi?

İçerik Analizi

Haberin kalitesini ve tarafsızlığını değerlendirin.

%0
%0
%0
%0
%0
%0

Bu haberle ilgili bir sorun mu fark ettiniz? Bildiriminiz yasal ve editoryal ekiplerimizce incelenecektir.

0 / 2000

Bildiriminiz gönderiliyor, lütfen bekleyin...