Gaziantep'te Tekstil Fabrikasında 25 İşçi İçme Suyundan Zehirlendi
Bu görsel yapay zeka teknolojileri kullanılarak oluşturulmuştur. Görsel haber içeriğini temsil etmek amacıyla hazırlanmıştır.
- Gaziantep 5. Organize Sanayi Bölgesi'ndeki bir tekstil fabrikasında içme suyundan zehirlenme vakası yaşandı.
- 25 işçi baş dönmesi ve mide bulantısı şikayetiyle hastaneye kaldırıldı.
- İşçilerin sağlık durumlarının iyi olduğu bildirildi.
- Olayla ilgili inceleme başlatıldı.
Gaziantep'in 5'inci Organize Sanayi Bölgesi'ndeki bir tekstil fabrikasında sabah saatlerinde meydana gelen olayda, fabrikanın içme suyunu kullanan işçilerde baş dönmesi ve mide bulantısı şikayetleri görüldü.
Durumun 112 Acil Çağrı Merkezi'ne bildirilmesi üzerine olay yerine ambulanslar sevk edildi. 25 işçi, zehirlenme şüphesiyle Şehitkamil Devlet Hastanesi'ne kaldırıldı.
Yetkililer, tedavi altına alınan işçilerin sağlık durumlarının iyi olduğunu belirtti. Olayla ilgili inceleme başlatıldı.
Okuyucu Değerlendirmesi
Bu haber hakkındaki düşüncelerinizi ve analizlerinizi paylaşın. Görüşleriniz diğer okurlara rehberlik eder.
Haber Size Ne Hissettirdi?
İçerik Analizi
Haberin kalitesini ve tarafsızlığını değerlendirin.