Yaşam

Gaziantep'te Tekstil Fabrikasında 25 İşçi İçme Suyundan Zehirlendi

26 Haziran 2026 - 14:57 Yazar: Editör Masası
1 dk okuma 14
Gaziantep'te Tekstil Fabrikasında 25 İşçi İçme Suyundan Zehirlendi
Yapay Zeka Bilgilendirmesi

Bu görsel yapay zeka teknolojileri kullanılarak oluşturulmuştur. Görsel haber içeriğini temsil etmek amacıyla hazırlanmıştır.

Gaziantep'in 5'inci Organize Sanayi Bölgesi'ndeki bir tekstil fabrikasında içme suyundan zehirlenen 25 işçi hastaneye kaldırıldı. İşçilerde baş dönmesi ve mide bulantısı şikayetleri oluştu.

Gaziantep'in 5'inci Organize Sanayi Bölgesi'ndeki bir tekstil fabrikasında sabah saatlerinde meydana gelen olayda, fabrikanın içme suyunu kullanan işçilerde baş dönmesi ve mide bulantısı şikayetleri görüldü.

Durumun 112 Acil Çağrı Merkezi'ne bildirilmesi üzerine olay yerine ambulanslar sevk edildi. 25 işçi, zehirlenme şüphesiyle Şehitkamil Devlet Hastanesi'ne kaldırıldı.

Yetkililer, tedavi altına alınan işçilerin sağlık durumlarının iyi olduğunu belirtti. Olayla ilgili inceleme başlatıldı.

Okuyucu Değerlendirmesi

Bu haber hakkındaki düşüncelerinizi ve analizlerinizi paylaşın. Görüşleriniz diğer okurlara rehberlik eder.

Haber Size Ne Hissettirdi?

İçerik Analizi

Haberin kalitesini ve tarafsızlığını değerlendirin.

%0
%0
%0
%0
%0
%0

Bu haberle ilgili bir sorun mu fark ettiniz? Bildiriminiz yasal ve editoryal ekiplerimizce incelenecektir.

0 / 2000

Bildiriminiz gönderiliyor, lütfen bekleyin...