ÖNDER Gençlik'te 900 Öğrenci Mezun Oldu
Bu görsel yapay zeka teknolojileri kullanılarak oluşturulmuştur. Görsel haber içeriğini temsil etmek amacıyla hazırlanmıştır.
- ÖNDER Gençlik, 2025-2026 eğitim dönemi kapanışını Atatürk Kültür Merkezi'nde düzenledi.
- Lise ve üniversite öğrencilerine yönelik 7 farklı eğitim projesinden 900 öğrenci mezun oldu.
- Başarılı öğrenciler Japonya, Malezya, Katar ve Özbekistan seyahati ile ödüllendirildi.
- Necmeddin Bilal Erdoğan ve Abdullah Ceylan gençlere hitap etti.
ÖNDER Gençlik, 2025-2026 eğitim dönemini Atatürk Kültür Merkezi'nde düzenlenen kapanış programıyla tamamladı. Programa İlim Yayma Vakfı Mütevelli Heyeti Başkanı Necmeddin Bilal Erdoğan, Cumhurbaşkanlığı Yatırım ve Finans Ofisi Başkanı Ahmet Burak Dağlıoğlu, Türk Silahlı Kuvvetlerini Güçlendirme Vakfı Genel Müdürü Bilal Topçu, Ziraat Katılım Genel Müdürü Metin Özdemir ve Yıldız Holding Yönetim Kurulu Üyesi İbrahim Taşkın katıldı.
Köklerine Bağlı Bir Gençlik
ÖNDER Genel Başkanı Abdullah Ceylan, konuşmasında gençlere köklerine bağlı, değerleriyle ayakta duran ve geleceği inşa edecek bireyler olmaları çağrısında bulundu.
Sizden Cesaret İstiyorum
İlim Yayma Vakfı Mütevelli Heyeti Başkanı Necmeddin Bilal Erdoğan, gençlere hitaben yaptığı konuşmada, haklı oldukları konularda cesaret ve dirayetle mücadele etmeleri gerektiğini belirterek, "Bulunduğunuz her alanda sizden mücadele, cesaret ve dirayet istiyorum." dedi.
900 Öğrenci Sertifika Aldı
Programda ÖNDER Gençlik Başkanı Muhammed Ali Çiçek eğitim projelerini tanıtırken, mezun öğrenciler de deneyimlerini paylaştı. Tören sonunda 7 projeyi başarıyla tamamlayan 900 öğrenciye sertifikaları verildi, başarılı öğrencilere ise Japonya, Malezya, Katar ve Özbekistan seyahatleri için temsili bilet takdim edildi.
Okuyucu Değerlendirmesi
Bu haber hakkındaki düşüncelerinizi ve analizlerinizi paylaşın. Görüşleriniz diğer okurlara rehberlik eder.
Haber Size Ne Hissettirdi?
İçerik Analizi
Haberin kalitesini ve tarafsızlığını değerlendirin.